سرمربی بایرن مونیخ با وجود نمایش درخشان تیمش در فصل جاری تاکید دارد شاگردانش به اوج نرسیده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از dpa، بازی‌های خوب بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های بوندسلیگا ادامه دارد. تیم تحت هدایت جوزپه گواردیولا بسیار آماده نشان می‌دهد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در هر جامی است.

بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان میزبان المپیاکوس یونان بود و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد. بایرن با این نتیجه صعودش را به دور بعد به عنوان تیم نخست نهایی کرد.

با وجود عملکرد خوب بایرن در دیدار برابر المپیاکوس به نظر می‌رسد گواردیولا هنوز ناراضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکن بایرن مونیخ تفکر پیروزی دارند و این بسیار خوشحال کننده است اما هنوز در کار کردن با توپ بعضی مشکلات داریم. گاهی اوقات به راحتی توپ را از دست می‌دهیم و این مشکلی است که باید برطرف شود.

او ادامه داد: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که با شایستگی، پیروز این دیدار شدیم. با کسب این سه امتیاز، صعودمان را به دور بعد نهایی کردیم. المپیاکوس تیم خوبی نشان داد ولی ما بهتر کار کردیم و در نهایت هم سه امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی پیشین بارسلونا در پایان سخنانش گفت: به عنوان تیم نخست صعودمان را به دور بعد نهایی کردیم. بسیار خوشحالیم که چنین موفقیتی را به دست آوردیم. صعود کردن به عنوان تیم نخست آسان نبود ولی نشان دادیم تفکر پیروزی داریم و تیمی هماهنگ و خوب هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.