سرمربی رم بعد از شکست سنگین برابر بارسلونا اعتراف کرد تیمش در شرایط کنونی غیر ممکن بود بتواند کاتالان‌ها را شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، جالوروسی که در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود برابر بارسلونا به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کند، در دیدار برگشت کار بسیار سختی در نوکمپ داشت و با نتیجه ۶ بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

رودی گارسیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیمی بزرگ و بسیار قوی بازی کردیم. بارسلونا بعد از شکست رئال مادرید، روحیه مضاعفی گرفته است و شکست دادن این تیم در شرایط کنونی غیر ممکن به نظر می‌رسد. همه دیدیم آنها چگونه برابر رئال مادرید به پیروزی رسیدند. باید اعتراف کرد رم نه هم‌سطح بارسلونا است و نه رئال مادرید.

سرمربی فرانسوی رم ادامه داد: در این دیدار اشتباهات زیادی داشتیم. آغاز خوبی برابر بارسلونا داشتیم و فرصت گلزنی هم خلق کردیم که ادین ژکو به راحتی آن را از دست داد. بعد از این فرصت بود که بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و بارها دروازه ما را تهدید کرد. بدون شک اگر محمد صلاح و ژروینیو در این دیدار حضور داشتند، شرایط برای ما راحت‌تر می‌شد. صلاح بازیکنی سرعتی است و می‌توانست کمک زیادی به ما بکند اما متاسفانه او را در اختیار نداشتیم. در چنین شرایطی پیروزی برابر بارسلونا و امکان خلق معجزه وجود نداشت.

رودی گارسیا در پایان سخنانش درباره شانس رم برای صعود به دور بعد نیز گفت: هنوز شانس داریم. خبر بسیار خوبی به ما رسید و آن اینکه دیدار باته بوریسوف برابر بایرلورکوزن با تساوی به پایان رسیده است و این نشان می‌دهد در صورت پیروزی در دیدار بعدی می‌توانیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

در این گروه بارسلونا با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش را به دور بعد نهایی کرده است. بایرلورکوزن با پنج امتیاز در رده دوم جای دارد و رم هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم است. باته بوریسوف هم با چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد و هفته پایانی برای هر سه تیم مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.