پرونده پرسپولیس و مانوئل ژوزه جدی تر از چیزی است که پرسپولیسی ها تصور می کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال هاست که خارجی ها شکایت می کنند و فضای عمومی در فوتبال این است که «حالا حل می شود». درباره مانویل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس هم همین حرف ها زده می شد اما پرسپولیسی ها به جایی رسیده اند که می گویند: «پرونده خیلی جدی است.» عبدی عضوی هیات مدیره پرسپولیس هم دیروز گفت: «باید خیلی این پرونده را جدی بگیریم و به سادگی از کنار آن عبور نکنیم.» دیروز پرسپولیسی ها در باشگاه بر سر این پرونده بحث زیادی داشتند و در نهایت قرار شد به هر شکل ممکن با نماینده ژوزه پای میز مذاکره بنشینند.

آنها خیلی زود از طریق یکی از مصری ها که اتفاقا رابطه نزدیکی با مانوئل ژوزه دارد، اقدامات خود را شروع کردند. مربی پرتغالی پایش را در یک کفش کرده بود که «با من بد رفتاری شده و پولم را می خواهم»، ولی مذاکرات کمی نتیجه داد و او گفت: «۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس تخفیف می دهم ولی باقیمانده پول را باید در چند قسط بپردازند. اگر بدقولی کنند آن ۴۰۰ دلار را هم نمی بخشم.»

با تخفیف مانوئل ژوزه حالا پرسپولیسی ها محکوم هستند که رقمی نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به مربی پرتغالی پرداخت کنند. این هم رقم کمی نیست و می تواند ضرر بزرگی به پرسپولیس بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.