مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: استیماچ مربی با دانشی است و امیدوارم برای نیم‌فصل دوم به خوبی آماده شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حبیب گردانی پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی خیلی خوبی برابر ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر می‌کنم که چنین تیم خوبی داریم. در هر صورت در پنالتی‌ها هم شانس ۲ تیم برابر است و شانس با ما یار نبود. امیدوارم در لیگ بتوانیم با تمرکز بیشتر پیش برویم و آنجا جبران کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب سپاهان در این بازی بیان کرد: همه دیدند که ما سرتر از حریف بودیم. تیمی که ۱۰ نفر می‌تواند بازی را به تساوی بکشاند حتماً عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم در لیگ جبران کنیم و صدر را پس بگیریم.

مدافع سپاهان در مورد کمبود بازیکن سپاهان در خط دفاعی خاطرنشان کرد: وقتی یکی از بازیکنان مصدوم می‌شوند بازیکنی برای جایگزینی نداریم و فعلاً بضاعت ما همین است. امیدوارم در نیم‌فصل چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا تیم تقویت شود و همان سپاهانی شویم که هر سال جام می‌برد.

وی با بیان اینکه استیماچ مربی با دانشی است، تصریح کرد: ما تعطیلی ۵۰ روزه‌ای را در نیم‌فصل پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در تعطیلات زیر نظر استیماچ تیم محکم و خوبی برای نیم‌فصل دوم ببندیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.