تیم فوتبال فرش آرای مشهد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال موفق شد تیم میثاق را شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز سه شنبه تیم میثاق در مشهد به مصاف تیم فرش آرا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود فرش آرا خاتمه یافت.

در یکی از مسابقات امروز تیم مس سونگون برابر تیم مقاومت البرز به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسید. با این نتیجه، تیم مس ۳۶  امتیازی شد و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد.

تیم دبیری تبریز هم که می‌توانست با برد در بازی این هفته به صدر جدول برسد، برابر یاسین پیشروی قم با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا این تیم مثل مس سونگون، تعارف صدرنشینی را پس بزند.

در دیگر دیدار امروز تیم آذرخش بندرعباس با نتیجه ۳ بر یک تیم شهروند ساری را شکست داد تا شهروند همچنان با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی بماند. شهید منصوری هم برابر حفاری اهواز به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

این هفته طبق برنامه تیم گیتی پسند باید به مصاف تیم فردوسی مشهد می‌رفت ولی بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فردوسی به خاطر مشکلاتی از حضور در این مسابقه خودداری کرد و برای همین گیتی پسند دو روز قبل از برگزاری هفته هجدهم با نتیجه ۳ بر صفر برنده شد و با ۳۶ امتیاز به صدر جدول راه یافت. تیم تاسیسات دریایی هم به خاطر سقوط کاشی نیلو به لیگ دسته اول، این هفته استراحت داشت.

نتایج مسابقات هفته هجدهم لیگ فوتسال به این شرح است:

* دبیری تبریز ۳ - یاسین پیشرو قم ۳

* مقاومت البرز ۲ - مس سونگون ۲

* حفاری اهواز یک - شهید منصوری یک

* آذرخش بندرعباس ۳ - شهروند ساری یک

* فرش آرا مشهد ۲ -  میثاق تهران صفر

جدول رده بندی لیگ برتر

۱- گیتی پسند اصفهان ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۸

۲- تاسیسات دریایی ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۷

۳- مس سونگون ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۰

۴- دبیری تبریز ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۱۸

-----------------------

۱۳- شهروند ساری ۱۵ امتیاز

۱۴- کاشی نیلو ۷ امتیاز (سقوط کرده به لیگ دسته اول به خاطر عدم حضور در دو مسابقه پی در پی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.