اصفهان – مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اعتراض به تعویضش در بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: حرکت من بعد از تعویض صحیح نبود و به خاطر این حرکت عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری شامگاه سه‌شنبه پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی جام حذفی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: به نظر من امروز بازی بسیار خوبی از دو تیم شاهد بودیم و تیم سپاهان در این مسابقه بسیار بهتر از ذوب‌آهن عمل کرد.

وی افزود: تیم ما در این بازی موقعیت‌های بیشتری نسبت به سپاهان داشت و تلاش کرد که به گل برسد اما متأسفانه بازیکنان ما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اخراج میلاد سرلک، بازیکن سپاهان در این مسابقه افزود: ما با یک بازیکن کمتر مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کردیم و همه تلاش بسیاری به خرج دادیم اما نتوانستیم پیروزی را ازآن خود کنیم.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن در ضربات پنالتی توانست بهتر از تیم سپاهان عمل کند و این موضوع سبب شد که در نهایت پیروزی را ازآن خود کرده و به فینال صعود کند.

خلعتبری با اشاره به اعتراضش به تعویض در این مسابقه و پرتاپ بطری آب معدنی اضافه کرد: به نظرم این کار صحیح نبود و پس از این اتفاق، از کار خودم ناراحت شدم اما به هر حال ناراحتی در فوتبال طبیعی است و من به خاطر آن عذرخواهی می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )