کاپیتان پیشین تیم فوتبال اینتر به سرمربی قدیمی خود که اکنون هدایت رئال‌مادرید را برعهده دارد، طعنه زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو ماتراتزی که از دوران مربیگری رافائل بنیتس در اینتر در فصل ۱۱-۲۰۱۰ از او کینه به دل گرفته است، نشان داد که هنوز هم دل خوشی از این مربی اسپانیایی ندارد.

تیم‌های اینتر و ناپولی دوشنبه هفته آینده در هفته چهاردهم سری A به مصاف هم می‌روند و ماتراتزی از همین موضوع برای طعنه زدن به سرمربی حال حاضر رئال مادرید استفاده کرد. او با مقایسه میان وضعیت فعلی ناپولی تحت هدایت مائوریسیو ساری با ناپولی تحت هدایت بنیتس گفت: ناپولی حالا که یک سرمربی واقعی دارد، حریفانش را می‌ترساند. در حال حاضر همه بازیکنان ناپولی برای این تیم تلاش می‌کنند و بازیکنی مثل گونسالو ایگواین را دارند که یکی از پنج مهاجم برتر دنیاست.

ماتراتزی ادامه داد: مهمترین تفاوتی که میان ناپولی فعلی و ناپولی فصول گذشته وجود دارد آن است که این تیم اکنون سرمربی دارد. شنبه من داشتم ال‌کلاسیکو را تماشا می‌کردم و حس و حال کریستیانو رونالدو، استیون جرارد، جان‌ تری و پائولو کاناوارو را درک کردم، کسانی که همگی بازیکنانی بزرگ بودند، اما هرگز با آن یکی (بنیتس) نتوانستند کنار بیایند.

مدافع پیشین اینتر نتیجه بازی اینتر و ناپولی را هم اینگونه پیش‌بینی کرد: من هنوز هم فکر می‌کنم که اینتر، ناپولی را شکست می‌دهد. اینتر با هدایت روبرتو مانچینی از یک خط دفاع سه نفره استفاده می‌کند و سرعت جیسون موریو به گونسالو ایگواین اجازه نمی‌دهد که از فضاهای خالی استفاده کند. شاید سایر تیم‌ها از اینتر هجومی‌تر باشند، اما آنها استحکام اینتر را ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.