سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که جایگاه استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قدرت این تیم را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی با استقلال قطعاً مساوی نخواهد بود و یکی از تیم‌ها باید برنده باشد تا صعود کند. حضور استقلال در صدر جدول لیگ برتر نشان می‌دهد که این تیم چه کیفیت و قدرتی دارد که کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: از استقلال شناخت کامل داریم و این تیم کادرفنی قابل احترامی دارد. اگر زمین ورزشگاه اجازه بدهد بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. ما به بازی زیبا اعتقاد داریم و همه تلاش‌مان را برای پیروزی به کار می‌گیریم. هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند می‌تواند به جمع ۴ تیم راه یابد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: در حالی که در هفته‌های گذشته فوتبال روی خوش خود را به ما نشان می‌داد اما در بازی با سپاهان روی بد را به ما نشان داد. با اینکه ما خوب بازی کردیم و حداقل باید یک امتیاز کسب می‌کردیم، شکست خوردیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: ظاهراً در پایان این بازی سرمربی سپاهان گفته که نفت فقط دفاع می‌کرده است. فکر می‌کنم تیم او در ورزشگاه دیگری بازی می‌کرده و یا اینکه سیاستش این بوده که چنین اظهارنظری کند. نه سپاهان جام ندیده است و نه ما دنبال این حرف‌ها هستیم. در این دیدار یک پنالتی از دست دادیم و ۲ بازیکن ما موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند.

وی ادامه داد: در ادبیات باشگاه سپاهان نیست که سرمربی‌اش بخواهد اینگونه صحبت کند. به نظرم سرمربی سپاهان باید روشن‌تر صحبت کرده و به او توضیح بدهند که باشگاه سپاهان چه باشگاهی است. در بازی با سپاهان حریف خیلی شانس آورد که از دست ما در رفت. سرمربی سپاهان بخواهد با این ادبیات جلو برود، نمی‌تواند موفق شده و هوادارانش را دلسرد می‌کند.

«نفت جوانان خوب و شایسته‌ای دارد» منصوریان با بیان این جمله تأکید کرد: در این ۲،۳ روز بچه‌ها را متوجه این مسئله کرده‌ایم که یک تیم باید در دیدار فردا برنده باشد. با وجود اینکه زمان کمی برای کارهای تاکتیکی داشتیم ولی استقلال را آنالیز کردیم و حتی تلاش کردیم که بدانیم کدام اعضای کادر فنی به لحاظ فنی در تیم‌شان تاثیرگذار هستند. بزرگترین نعمتی که استقلال و پرسپولیس دارند، داشتن هوادار است. من ۱۵،۲۰ سال که کنار استقلال بودم، متوجه نشدم که چرا تیم‌هایی مثل نفت صحبت از نداشتن هوادار می‌کنند. الان می‌فهمم که هوادار یار دوازدهم تیم است. در حال حاضر تعداد هواداران نفت به ۲۰ تا ۲۵ نفر می‌رسد.

سرمربی نفت تهران در خصوص وضعیت بیرانوند گفت: آن چیزی که لازم بوده برای این دروازه‌بان اتفاق افتاده اما در حال حاضر او خوب تمرین می‌کند و خوشحال هستم که در لیست قبلی تیم ملی حضور داشت. نمی‌خواستم ارتباط برادری‌ام با کی‌روش تأثیری بر موضوع او بگذارد. ما قصد نداشتیم بیرانوند را شکست دهیم بلکه می‌خواهیم کاری کنیم که او بگوید خیلی سخت گذشت اما خدا پدر منصوریان را بیامرزد. در حال حاضر بیرانوند تغییرات زیادی را در خود ایجاد کرده و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به شرایط ایده‌آل برسد و مثل سایر بازیکنان کار کند.

منصوریان ادامه داد: من این افتخار را داشته‌ام تا یک تا دو سال شاگرد دهداری بوده‌ام و در طی ۲۰ سال گذشته اکثر تغییراتی که در من ایجاد شد ناشی از تأثیرگذاری او بر من بوده است. او خیلی متفاوت از فوتبال ما بود. ایده دهداری اخلاق، درس و در نهایت فوتبال بود که در حال حاضر شاید کمی فراموش شده باشد. من به دلیل برنامه تمرینی تیم عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم در مراسم سالگرد او شرکت کنم. درباره بیرانوند هم باید بگویم من همیشه به مربیانم احترام گذاشته و می‌گذارم، چه قلعه‌نویی باشد چه پورحیدری و چه حجازی و ... من هیچ‌گاه روی حرف آنها حرفی نزدم و هیچ‌گاه جلوتر از آنها حرکت نکردم. من بیرانوند را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم انسان خوش‌قلبی است. بیرانوند مانند پسرم بوده و فقط قدش از او بلندتر است. ما به هیچ عنوان بیرانوند را در نیم‌فصل نمی‌فروشیم، چون او سرمایه باشگاه نفت است. قرار نیست اگر اختلافی با او داریم سرش را جدا کنیم.

وی درخصوص بازی تیمش مقابل استقلال گفت: دوست ندارم با حرکات دست خدای ناکرده حریف‌مان را آزرده کنم، چون با این فوتبال شکل گرفته‌ام و در عین احترام به حریف خود آنها می‌دانند که رقیبی جدی برایشان هستم. من عاشق هواداران استقلال هستم و همه می‌دانند نسبت به تیمی که مسئولیت آن را برعهده دارم، متعهدم. از طرفی هم سرمایه باشگاه نفت در اختیارم هست و من باید به کارم تعهد داشته باشم. بنابراین هیچ استقلالی از من نمی‌خواهد نرمش داشته باشم. در فوتبال شاید بتوان سر هر کسی را کلاه گذاشت اما سر مردم را نمی‌شود کلاه گذاشت. نشستن من روی نیمکت هم همینطور است. البته در بازی با استقلال محمد خرمگاه و علی چینی کنار خط می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: بوحمدان به خوبی جای جلال حسینی را پر کرده است. ضمن اینکه مصدومیت اکثر بازیکنان ما عضلاتی است که بیشتر به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. من این موضوع را به مدیرعامل باشگاه گفتم که در یک و نیم سال گذشته با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کردیم. اگر بازیکنی از ناحیه کمر آسیب ببیند، این یک مسئله ورزشی است اما وقتی بازیکن شب با ما خداحافظی می‌کند و صبح از ناحیه عضلانی و همسترینگ آسیب دیده می‌آید، اینها به مسائل روحی و روانی بازمی‌گردد. مشکلات مالی ما حل شود، این آسیب‌ها هم کمتر می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )