دیدار نفت تهران و استقلال در چارچوب جام حذفی درحالی برگزار می شود که پرویز مظلومی تاکنون در قامت سرمربی استقلال برابر نفت تهران شکست نخورده است.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران روز چهارشنبه دو تیم نفت تهران و استقلال به مصاف یکدیگر می روند. نفتی ها با هدایت منصوریان در این فصل از رقابت های لیگ برتر شروع موفقی نداشتند اما آرام آرام توانستند به شکل خوب سال گذشته خود نزدیک شوند و الان در شرایط نسبتا خوبی قرار دارند. علیرضا منصوریان شاید در این دیدار ایمان مبعلی را در اختیار داشته باشد. این هافبک طراح از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته به تیمش کمک کند ولی اخیرا در تمرینات نفت حاضر شده و از روز دوشنبه در تمرینات گروهی نفت تهران هم شرکت کرده است.

در سوی دیگر این میدان استقلال در اوج آمادگی و وضعیت مناسب فنی قرار دارد. آبی های پایتخت چند هفته پیاپی است که در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند و به جز محمدرضا خرسندنیا کلیه بازیکنانشان را برای مصاف با نفت تهران در اختیار دارند.

استقلال با هدایت پرویز مظلومی ۵ بار به مصاف نفت تهران رفته که ۴ پیروزی و یک تساوی حاصل کار او بوده و به این ترتیب شاید بتوان گفت که کفه ترازو در این دیدار به سمت استقلال بیشتر سنگینی می کند هرچند که این تنها یک احتمال است علیرضا منصوریان حداقل فصل گذشته به خوبی نشان داد که راه شکست استقلال را بلد است. او در فصل گذشته موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست دهد.

استقلال و نفت تهران در این فصل یک بار در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که آن دیدار با برتری دو بر یک آبی های پایتخت به پایان رسید.

استقلال برای رسیدن به این مرحله از جام حذفی موفق شده ابتدا شهرداری سمنان را پنج بر صفر و در ادامه فولاد خوزستان را با حساب سه بر یک شکست دهد. نفت تهران هم ابتدا با حساب پنج بر یک دیانای باقر شهر را شکست داد و در مرحله بعد برابر پدیده قرار گرفت که بعد از تساوی دو تیم در طول دقایق قانونی کار به ضربات پنالتی کشید و در نهایت نفتی ها با حساب ۴ بر ۲ موفق شدند پدیده مشهد را از رقابت ها حذف کنند.

پیروز مصاف نفت تهران و استقلال باید در نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایران به مصاف تراکتورسازی برود.

دیدار نفت تهران و استقلال تهران ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )