مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ژاپن نکته مثبت بازی بود.

بیژن ذولفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد دیدار دوستانه ایران و ژاپن گفت: تیم ما در این مسابقه جوان‌گرایی بسیار خوبی داشت و بازی خوبی هم ارائه کرد. ژاپن یکی از قطب های فوتبال آسیاست، نکته مثبت این مسابقه حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم ملی بود.

وی ادامه داد: تیم ملی در خط دفاعی و دروازه ناهماهنگی‌هایی داشت، ایرادها در خط دفاع و دروازه تیم ملی ایران باید برطرف شود، اما بازیکنان جوان انرژی زیادی در میدان داشتند و این شیوه بازی می‌تواند در آینده برای ما خوب باشد.

بیژن ذولفقار نسب درمورد درگیری برخی بازیکنان جوان با بازیکنان ژاپن گفت: درگیری بازیکنان با ژاپنی‌ها به‌دلیل جوانی‌شان بود. در بازیکنان جوان احساس بر عقل غلبه می‌کند و این حوادث پیش می‌آید.

مربی اسبق تیم ملی ایران با اشاره به اینکه در بازی پلی‌آف جام جهانی مقابل ژاپن حضور داشته گفت: تیم ملی ژاپن نسبت به آن زمان پیشرفت زیادی داشته‌اند. آنها سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده‌اند و برنامه‌ریزی خیلی دقیقی هم داشته‌اند به‌خصوص در نظام باشگاهی‌شان بسیار خوب عمل کردند، به‌طوری‌که اکنون ۳۵ تا ۴۰ بازیکن در باشگاه‌های بزرگ اروپا دارد. زمانی ما از ژاپن جلوتر بودیم، اما اکنون آنها از ما پیش افتاده‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )