سرمربی تیم ملی ایران از ژاپنی ها به خاطر اینکه به تهران آمدند تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی باژاپن گفت:«من از ژاپنی ها تشکر می کنم که برای انجام بازی دوستانه به تهرانآمدند.اصلا دوست نداشتیم فرصت بازی دوستانه با آنها را از دست بدهیم.آنها یک تیممنظم،سرعتی و خوب هستند.»

کروش در بخش دیگری از مصاحبه اش گفت:«در بعضیاز لحظات ژاپنی ها عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند.بازیکنان این تیم بسیار سرعتیبودند.با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم، اما به هیچ عنوان با ترس بازی نکردیم.در نیمه نخست حاکم بازی بودیم و بهتر از حریف بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. در نیمهنخست ژاپن فرصت‌هایی در ضدحمله داشت و می‌توانست به گل برسد، ولی این‌طور نشد. در نهایتفکر می‌کنم نتیجه به دست آمده عادلانه بود.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با توجه به اینکه ما در تیم ملی فوتبال ایران توانایی مالی این را نداریم که بازیکنان‌مان را به تیم‌های بزرگی مانند منچستر یا دورتموند بفرستیم، دیدار با ژاپن فرصت خوبی بود تا بازیکنان جوان‌مان مقابل کاگاوا یا هوندا بازی کنند. ما در ترکیب‌مان بازیکنی داشتیم که در سطح اول فوتبال اروپا باشگاه ندارد اما فرصت این را پیدا کرد تا مقابل تیم خوب و باتجربه ژاپن بازی کند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.