مقایسه لژیونرهای ایران و ژاپن، باعث ترس هواداران تیم ملی فوتبال شده بود.

سهیل حاجی میرخمسه - خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز قبل خبرآنلاین در گزارشی تیم های فعلی لژیونرهای تیم ملی فوتبال ژاپن و تیم ملی فوتبال ایران را مقایسه کرده بود که این مقایسه نشان می داد تیم ملی ژاپن از نظر بازیکن، بسیار سرتر از تیم ملی ایران است. شب گذشته هم در برنامه نود، عادل فردوسی پور همین کار را انجام داد و مقایسه ای بین لژیونرهای ایران و ژاپن انجام داد که واقعا دلهره آور بود.

اما همان لحظه کروش در جواب عادل فردوسی پور گفت: «اگر این مقایسه را انجام دادی که امشب بی خوابی به سراغ ما بیاید، این طور نیست چون ما تمام تلاشمان را می کنیم که مقابل ژاپن نتیجه بگیریم.» امروز دقیقا همین اتفاق افتاد. ایران در بازی با ژاپن یک گل زد و یک گل خورد. بازی مساوی تمام شد و همه آن هوادارانی که فکر می کردند ژاپن به خاطر بازیکنان درجه اولش به راحتی ایران را شکست می دهد، متوجه شدند که ایران واقعا کابوس ژاپن است.

ژاپنی ها در چند سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته اند. فوتبال آن ها واقعا از سطح آسیا فراتر رفته و لژیونرهای این کشور هم نشان دهنده کیفیت بالای تیم ملی این کشور هستند. ژاپن حدود ۱۰ بازیکن بین المللی دارد که در تیم های اروپایی بازی می کنند. واقعا هم مقایسه تیم های باشگاهی بازیکنان دو تیم، برای هواداران ایران دلهره آور است اما با این حال، ایران هیچ وقت مقابل این تیم راحت نمی بازد.

شاید از نظر ما ایرانی ها که هیچ وقت حتی در بازی مقابل آرژانتین به کمتر از برد راضی نمی شویم، تساوی مقابل ژاپن در ورزشگاه آزادی نتیجه ضعیفی باشد، اما اگر واقع بین باشیم و نگاهی به لیست بازیکنان دو تیم بیندازیم، باید اعتراف کنیم که ایران برای امتیاز گرفتن از ژاپن کار خیلی سختی دارد. با این حال ژاپن هیچ وقت مقابل ایران راحت نتیجه نمی گیرد؛ حتی اگر بازیکنان تیم ملی این کشور، در باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا بازی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )