قائم‌ مقام باشگاه استقلال اهواز درباره برگزاری دیدار این تیم برابر راه‌آهن با یک روز تاخیر گفت: مخالف تغییر زمان بازی هستیم و با توجه به این که هیچ هماهنگی‌ای با ما صورت نگرفته است، خواهان بازی در همان روز پنجشنبه هستیم.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره بستری شدن محمد ملکی، مالک این باشگاه در بیمارستان اظهار کرد: اکنون شرایط او خوب است و احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود. ملکی به دلیل مشکل داخلی بستری شد.

او در ادامه درباره برگزاری دیدار این تیم برابر راه‌آهن با یک روز تاخیر گفت: ما اصلا موافق این‌ که بازی از روز پنج‌شنبه به جمعه انتقال پیدا کند، نیستیم و کسی هم در این زمینه اطلاعی به ما نداد. آیا اگر هر باشگاهی درخواست کند که بازی‌اش عقب بیفتد، سازمان لیگ قبول می‌کند؟ اگر به این صورت است ما هم درخواست می‌کنیم، بازی از روز جمعه به روز شنبه انتقال پیدا کند. آیا سازمان لیگ قبول می‌کند؟

قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز ادامه ‌داد: ساعت ۱۹ روز گذشته (دوشنبه) سازمان لیگ در نامه‌ای به ما اعلام کرد که بنا به درخواست باشگاه راه‌آهن بازی به جای روز پنجشنبه، روز جمعه برگزار می‌شود و ما هم این موضوع را نپذیرفته‌ایم؛ چرا که ما بلیت‌های برگشت تیم به اهواز را برای پنجشنبه شب گرفته‌ایم و هتل‌مان را هم تا روز پنجشنبه رزو کرده‌ایم و با تغییر برنامه، باشگاه ضرر مالی بسیاری می‌بیند. از نظر فنی نیز مربیان یک هفته تیم را به اردو برده‌اند و نوع کار فنی‌شان برای بازی در روز پنجشنبه بوده است و این تاخیر در مسایل ‌فنی تیم بسیار تاثیر می‌گذارد.

او بیان‌ کرد: به هر حال ما تاکنون این موضوع را نپذیرفته‌ایم و قرار است هیات مدیره جلسه‌ای برگزار کند و پذیرفتن یا نپذیرفتن این موضوع به تصمیم هیات مدیره باشگاه بستگی دارد. هر روز یک برنامه برای ما درست می‌کنند. مگر می‌شود یک باشگاه درخواست تغییر روز بازی را داشته باشد و آن وقت خیلی راحت از باشگاه مقابل در این زمینه چیزی نپرسند؟

یعقوبی گفت: شرایط اردو خوب است ولی این موضوع تمام اردوی ما را به‌ هم ریخته است و هر چه بازیکنان ما در این اردو کار کردند، جریان این نامه تاثیرات فنی کار آنها را از بین برد. به هر حال ما هم به سازمان لیگ نامه‌ای مبنی بر این‌که "مخالف تغییر زمان بازی هستیم و باتوجه به این که هیچ هماهنگی‌ای با ما صورت نگرفته است، خواهان بازی در همان روز پنجشنبه هستیم"، داده‌ایم.

او در ادامه درباره بازگشت سعید سالارزاده به تمرینات تیم عنوان‌کرد: سالارزاده پس از ترک اردوی تیم مانند دیگر نفراتی که اردو را ترک کردند، علیه باشگاه صحبتی نکرد و عکس‌العملی نداشت. اکنون هم با او صحبت کردیم و به تفاهم رسیدیم که به تمرینات برگردد اما نفرات دیگر باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شوند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنیم. آشوبی هم احتمالا امروز به تمرینات برگردد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز درباره مذاکره با احمد آل‌نعمه نیز گفت: با او صحبت‌هایی داشتیم و قرار شد که فکر کند و طی یکی دو روز آینده به ما جواب بدهد. او قلباً خیلی دوست داشت با ما همکاری کند.

وی درباره جذب میداوودی نیز عنوان ‌کرد: با او صحبتی نداشتیم و نه این‌ که مورد نظر ما نباشد بلکه ما جای خالی بسیاری تا نیم‌فصل نداریم و با توجه به این‌که میداوودی هم در این فصل در لیگ برتر بازی کرده است، تا نیم‌فصل نمی‌توانیم او را جذب کنیم ولی آل‌نعمه بازیکن آزاد است.

یعقوبی بیان‌ کرد: یک بازیکن عراقی در تمرینات تیم‌مان شرکت کرد ولی مورد پسند واقع نشد و تا نیم‌فصل هم به فکر جذب بازیکن خارجی نیستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.