کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: برای گرفتن امتیاز به اصفهان سفر خواهیم کرد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، درباره بازی حساس تیمش برابر سپاهان اصفهان افزود: خدا را شکر در شرایط خوبی به سر می‌بریم، بعد از چند هفته تعطیلی، می‎خواهیم با آمادگی کامل، بازگشت خوبی را به لیگ برتر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همیشه بازی کردن مقابل تیم سپاهان کار سختی است، این تیم در سال گذشته قهرمانی لیگ را از آن خود کرده است، ولی با این حال تمام بازیکنان با انگیزه فراوانی برای کسب نتیجه مطلوب وارد میدان می‌شوند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم بتوانیم با تاکتیک و برنامه خاص با دست پر از میدان خارج شویم.

عنایتی درباره تاثیر حضور فرهاد کاظمی در این تیم گفت: صحبت کردن درباره کاظمی بیهوده است، زیرا اعتقاد دارم در این چند سال که مربیگری کرده از لحاظ فنی یکی از بهترین مربی‌های کشور است، هر چقدر از توانایی‌های این مربی صحبت کنم کم است، امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ با این مربی نتایج مطلوبی بدست آوریم.

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان درباره اولین بازی لیگ برتر بعد از درگذشت هادی نوروزی اظهار کرد: از دست دادن هادی غم بزرگی برای جامعه فوتبال کشور بود، نبود کاپیتان با اخلاق پرسپولیس نه تنها برای جامعه فوتبال سخت است بلکه کل جامعه ایران را در این مدت تحت تاثیر خود قرار داد، امیدوارم خدا به خانواده این عزیز صبر دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.