معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: درباره همه بازیکنان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد و در خصوص شهباززاده هم این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی نظری جویباری درباره وضعیت مسکن کرار اظهار داشت: ما پیگیری لازم را انجام می‌دهیم ولی متاسفانه مشکلاتی برای ما ایجاد شده و منتظریم تا هرچه سریعتر مشکل مسکن کرار را هم حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شهباززاده در آستانه جدایی از استقلال است، تصریح کرد: درباره جدایی هر بازیکنی چه شهباززاده باشد چه هر بازیکن دیگر، پرویز مظلومی تصمیم گیرنده است و او باید نظر خود را اعلام کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شهباززاده بر اساس قراردادش می‌تواند هروقت خواست از تیم جدا شود، گفت: در قرارداد این بازیکن آمده که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی تا پیش از نیم فصل، ابتدا باید سرمربی استقلال موافقت کند و سپس این بازیکن با پرداخت یک مبلغ مشخص می‌تواند از استقلال جدا شود. به همین دلیل بازهم باید بگویم که تصمیم گیرنده درباره این بازیکن و سایر بازیکنان مظلومی است.

وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به برنامه ریزی لیگ چیست، گفت: اینکه ملی‌پوشان به تیم‌هایشان دیر بر می‌گردند به ضرر تیم‌هایی است که تعداد زیادی ملی‌پوش دارند و به سود تیم‌هایی است که ملی‌پوشی ندارند. این مسئله به ما آسیب می‌زند و امیدواریم برای آن راه حلی پیدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.