مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: به تهران آمدم تا ببینم مشکل فرهاد کاظمی برای نشستن روی نیمکت سیاه‌جامگان چیست.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه کارت مربیگری فرهاد کاظمی به نماینده سیاه‌جامگان داده نشده اظهار داشت: من خودم به تهران آمدم تا این مسئله را پیگیری کنم و ببینم چرا کارتی که صادر شده تحویل داده نشده است. باید ببینم که چه خبر است.

وی ادامه داد: به ما که نمی‌گویند چه اتفاقی افتاده است فقط مدتی می‌گفتند کارت صادر نمی‌شود حالا هم که کارت صادر شده، تحویل نمی‌دهند. اگر دلایل مسئولان قانع‌کننده باشد ما این موضوع را می‌پذیریم اما اگر دلایل منطقی نیاورند همان کاری را خواهم کرد که پیش از این گفته‌ام و از فوتبال می‌رویم چراکه ما ۲۰ روز است دنبال این موضوع هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه اعلام کرده ۴۰ درصد از قرارداد میلان یووانوویچ که ۸۰ هزار دلار بوده پرداخت شده در حالی که قرارداد منتشر شده این بازیکن در سایت سازمان لیگ ۳۶۰ میلیون یعنی حدود ۱۰۵ هزار دلار اعلام شده است، گفت: من زیاد در ریزه جزئیات قرارداد اولیه بازیکنان نیستم بهتر است این موضوع را از سعید رمضانی بپرسید اما من ۸۰ هزار دلار به او پرداخت کردم که خانه و مسائل دیگری هم در اختیار او گذاشتیم.

وی ادامه داد: خطیبی اصرار داشت که این بازیکن را جذب کنیم و ما هم این کار را کردیم. همیشه به بازیکن پول نمی‌دهند و او می‌رود اما هم‌اکنون ما به او پول هم دادیم. این بازیکن از سال گذشته هم کمی طلب داشت که آن را هم پرداخت کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.