مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید واگذاری این باشگاه در چند بخش بررسی می‌شود.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که واگذاری در چند بخش در حال بررسی است، افزود: یک نگاه این است که آیا مالک جدید می‌تواند در ادامه کار از پس هزینه‌های تیم برآید و ما را وارد چالش نکند. مالک جدید نباید جرقه‌ای آغاز کند و در ادامه کم بیاورد. نیاز داریم که از آنها ضمانت بگیریم. مالک هم این دغدغه را دارد که وضعیت مالی باشگاه چطور است. این تیم در زمان‌های مختلف مالکان مختلف داشته و همین وضعیت مالی را مبهم می‌کند. باید حسابرسی باشگاه انجام شود تا میزان دقیق بدهی‌های باشگاه اعلام شود.

او درباره آمادگی ملوان برای دیدار روز پنج‌شنبه با استقلال خوزستان اظهار کرد: آمادگی جسمانی و تاکتیکی یک بحث است و آمادگی روحی و روانی هم بحث دیگری است که در آماده بودن تیم و بازیکنان تاثیر بالایی دارد. متاسفانه مشکلات مالی هنوز در تیم وجود دارد و اگر این مشکل تا بازی با استقلال حل نشود، تاثیر منفی خواهد گذاشت. در کنار نا‌امیدی فعلی کماکان امیدواریم تا روز بازی پولی با بازیکنان داده شود؛ چرا که می‌تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره حضور دو بازیکن تیمش در اردوی تیم‌ ملی خاطرنشان کرد: به طور معمول هر تیمی بازیکن مصدوم دارد. دو بازیکن ما در حال حاضر در تمرینات تیم ملی هستند که هیچ اطلاعی از آنها نداریم. آنها چهارشنبه به تیم اضافه می‌شوند و معلوم نیست بتوانند برای ما بازی کنند یا نه. آرش افشین هم در حال حاضر با مصدومیت مواجه است.

رضاییان درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلات لیگ برای تیم‌های مختلف، شرایط مختلفی دارد.

برای تیمی که رو به رشد است، شاید مناسب نباشد اما برای تیم‌هایی که روند خوبی نداشته‌اند می‌تواند خوب باشد. انجام چندین باره تمرینات بدنسازی واقعا طاقت‌فرسا است و فشار زیادی را وارد می‌کند. در فوتبال اروپا چنین چیزی قابل قبول نیست و بهتر است از برنامه آنها الگوبرداری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.