سرمربی تیم ملی فوتبال گوام بر این باور است که تیمش فوق العاده بوده و با توجه به تجربه کمی که دارد عالی کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال گوام معتقد است که تیمش معمولا در بازیهای خارج از خانه خیلی بهتر نتیجه می‌گیرد. مردان گوام برای پیروزی برابر ترکمنستان برنامه ریزی دقیقی داشته‌اند و در بازی امروز باید به این مهم دست پیدا کنند.

گوام در رتبه سوم گروه خودش قرار گرفته و همچنان برای صعود امیدوار است اما به خوبی می‌داند که برای رویارویی با ایران و عمان مشکل زیادی دارد و پیروزی برابر ترکمنستان می‌تواند این تیم را احیا و امیدوار کند.

گری وایت، سرمربی تیم ملی فوتبال گوام براین باور است که دیدار با ایران برای این تیم بسیار مفید بوده و این تیم از شکستی که متحمل شده تجربه زیادی کسب کرده است و قرار نیست اشتباهات گذشته را بار دیگر تکرار کند.

وی در همین راستا گفت: درست است که شکست خورده‌ایم اما من هنوز هم سرم را بالا می‌گیرم و با صدای بلند می‌گویم که در نیمه دوم بهتر از ایران بازی کردیم. بسیاری از بازیکنان من تا قبل از بازی با ایران هرگز در پست خود یک بازی کاملا رسمی را تجربه نکرده بودند و با چنین شرایطی از درخشش آنها در زمین ایران لذت می‌بردم. معتقدم که اگر بار دیگر برابر ایران با همان شرایط قرار بگیریم یا مساوی می‌کنیم و یا حتی شانس پیروزی خواهیم داشت. بازی با ترکمنستان هم ساده نخواهد بود اما محکوم به کسب پیروزی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.