رسانه‌های اروپایی از توافق بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید خبر داده و اعلام کردند این مربی سرشناس ایتالیایی جانشین گواردیولا روی نیمکت اف سی هالیوود خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد این مربی اسپانیایی قصد ندارد قرارداد خود را با باواریای‌ها تمدید کند.

سایت اسپورت مدیاست از توافق سران بایرن مونیخ با جانشین پپ گواردیولا خبر داد و اعلام کرد کارلو آنچلوتی سرمربی سابق رئال مادرید هدایت بایرن را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

سایت فوتبال ایتالیا هم با تایید خبر توافق آنچلوتی با بایرن مونیخ نوشت که پیش از این سران این باشگاه آلمانی قصد داشتند تا آنتونیو کونته را جانشین گواردیولا کنند اما در نهایت با آنچلوتی به توافق رسیدند و این مربی بزرگ ایتالیایی هدایت باواریای‌ها را به عهده خواهد گرفت.

به احتمال خیلی زیاد پپ گواردیولا سرمربی کنونی بایرن به فوتبال جزیره خواهد رفت تا هدایت منچسترسیتی را به عهده بگیرد. البته او پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد هدایت منچستریونایتد را بپذیرد. این مربی اسپانیایی امیدوار است که در فصل جاری بتواند بایرن را بار دیگر به قهرمانی در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا برساند تا با خاطره‌ای خوب از این تیم کناره‌گیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.