زیدان ستاره سابق کهکشانی‌ها اظهار داشت که گل‌های بی شمار رونالدو به خاطر وجود ستاره آرژانتینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، زین الدین زیدان اسطوره و ستاره تیم ملی فرانسه اظهار داشت که لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا دلیل اصلی رکوردهای گلزنی خارق العاده کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها است.

زیدان در مصاحبه با یکی از شبکه‌های فرانسوی گفت: کسی که در یک فصل ۵۰ تا ۶۰ گل به ثمر می رساند، انسانی عادی نیست. اگر شما رونالدو را در تمرینات مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که او دوست دارد هر توپی را با ضربه سر یا شوت به گل تبدیل کند و همیشه  پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم دوم رئال مادرید افزود: اما همیشه کسی است که رونالدو را برای گلزنی بیشتر تحریک می کند و او کسی نیست جز لیونل مسی آرژانتینی که رقیب اصلی او به شمار می آید و این ستاره بارسلونا راز رکورد‌های گلزنی رونالدو است.

زیدان در ادامه بیان کرد: هر روز رونالدو به خودش می گوید که باید گل‌های بیشتری از مسی به ثمر برساند.

وی در پایان درباره پیشنهاد تیم پاری‌سن ژرمن به رونالدو گفت: بسیار بعید به نظر می‌رسد که رونالدو رئال مادرید را به مقصد پاریس ترک کند زیرا او در مادرید احساس آرامش می کند و بعد از رفتن رائول به اسطوره این باشگاه تبدیل شده است.

آمار و ارقام نشان دهنده این واقعیت است که رونالدو با ۵۰۱ گل رکورد رائول اسطوره باشگاه رئال را شکست و خود را به بهترین گلزن تاریخ رئال تبدیل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.