سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در زمینه میدان دادن به بازیکنان جدید رکوردی از خود به جا گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (دوشنبه) توانست در خاک اوکراین و در آخرین دیدار مرحله گروهی راهیابی به یورو ۲۰۱۶ مقابل تیم ملی فوتبال این کشور به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

تنها گل این دیدار را ماریو گاسپار، مدافع راست لاروخا وارد دروازه اوکراین کرد. بدین ترتیب اسپانیا ۲۷ امتیازی شد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ در فرانسه شد. اوکراین هم با ۱۹ امتیاز در رده سوم ایستاد را به دیدارهای پلی آف برود.

ماریو گاسپار (ویارئال) و ژابیر اژیتا (اتلتیک بیلبائو)، دو بازیکن جدید تیم ملی اسپانیا بودند که برای نخستین بار در ترکیب لاروخا به میدان رفتند. این دو بازیکن،‌ پنجاه و هشتمین و پنجاه و نهمین بازیکنان جدیدی بودند که ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا آنها را به تیم ملی دعوت کرده بود. البته حضور این دو در ترکیب اسپانیا بیشتر به دلیل آسیب دیدگی برونو سوریانو و ایناگیو مارتینس بود اما در هر حال، دل بوسکه رکورد جالبی در استفاده از بازیکنان جدید به نامش ثبت کرد.

در همین شرایط نیز بازیکنانی مانند نولیتو، کیکو کاسیا، کاماچو، خوانمی، ویتولو و الیکس ویدال نیز نخستین بازی‌های ملی‌شان را زیر نظر دل بوسکه انجام دادند. سرخیو ریکو، دروازه‌بان سویا هنوز نتوانسته زیر نظر این مربی کهنه کار به میدان برود. او هنوز پشت سد دو دروازه‌بان بزرگ به نام‌های ایکر کاسیاس و داوید دخئا قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.