درخشش روبرت لواندوسکی در ترکیب بایرن مونیخ بار دیگر سران باشگاه رئال مادرید را به تکاپو انداخته است تا این مهاجم بزرگ را جذب کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو کادنا کوپه، در سال ۲۰۱۳ و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در زیگنال ایدونا پارک به مصاف بوروسیا دورتموند رفت. بسیاری بازی راحتی را برای شاگردان ژوزه مورینیو، سرمربی آن زمان رئال پیش‌بینی می‌کردند اما یک بازیکن، شب کابوس‌واری را برای خط دفاعی رئال رقم زد و به تنهایی چهار بار دروازه قوهای سپید را باز کرد. او کسی جز روبرت لواندوفسکی نبود که الان دیگر برای دورتموند بازی نمی‌کند اما همچنان مهاجم آماده‌ای است و می‌تواند هر خط دفاعی را ویران کند.

از همان سال، رئال مادرید تلاش کرد تا این مهاجم لهستانی را جذب کند اما خود لواندوفسکی علاقه‌ای برای پیوستن به رئال مادرید از خود نشان نداد و کار کردن با پپ گواردیولا را به وسوسه‌های مالی رئال ترجیح داد.

لواندوفسکی در فصل جاری عملکرد خیره کننده‌ای داشته است. او تا الان توانسته برای بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال لهستان ۲۲ گل به ثمر برساند که این آمار بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده است. لواندوفسکی در هشت بازی خود در رقابت‌های بوندسلیگا، ۱۲ گل زده و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

عملکرد خوب این بازیکن لهستانی باعث شده است تا رئال مادرید بار دیگر برای جذب او ابراز علاقه کند اما بعید به نظر می‌رسد که بایرن به راحتی دست‌بردار ستاره خود باشد مگر در یک حالت، آن هم اینکه گواردیولا از بایرن جدا شود و رئال هم رقم وسوسه‌انگیزی را پیشنهاد دهد.

رادیو کادنا کوپه اسپانیا اعلام کرد: درخشش روبرت لواندوفسکی در فصل جاری باعث شده است تا باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید برای جدب او ابراز علاقه کنند. رئال جدی‌ترین مشتری جذب لواندوفسکی است و حاضر است که برای جذب این مهاجم بزرگ رقم بالایی را پرداخت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.