رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای به شدت از عملکرد اخیر شاگردان دونگا انتقاد کرد و این تیم را نا امید کننده دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو مهاجم سابق و بازیکن کلیدی تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای که با یکی از مطبوعات برزیلی داشت به شدت از تیم دونگا در چند سال اخیر انتقاد کرد و این تیم را نا امیدکننده دانست که تمام هواداران را با نتایج ضعیف خود جریحه دار کرده است.

این بازیکن کلیدی سامباها در گفت و گو با شبکه اسپورت اظهار داشت: در چند سال اخیر این تیم ملی برزیل کار خاصی انجام نداد جز اینکه هواداران را ناامید کند، ما برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت به بقیه تیم‌ها کارمان سخت است.

قهرمان دو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ به همراه تیم ملی برزیل در ادامه گفت: وضعیت تیم ملی برزیل در تمام رقابت‌های اخیر از تیم‌های آرژانتین، شیلی، کلمبیا و اروگوئه بدتر بوده است.

برزیل که برای کسب ششمین قهرمانی خود وارد جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شد اما امید‌ها را به یأس تبدیل کرد و در همان مرحله یک هشتم نهایی از گردانه رقابت‌ها حذف شد.

در جام جهانی ۲۰۱۴ که برزیل میزبان مسابقات بود با وجود رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی آلمان شکست تاریخی را با نتیجه ۷ بر یک خورد که تمام امید‌های هواداران برزیل را بر باد داد.

در مرحله رده بندی هم مقابل تیم ملی هلند با نتیجه ۳ بر صفر شکست سختی را متحمل شد تا ناکامی‌های خود را ادامه دهد.

حال باید منتظر باشیم که دونگا با این نتایج ضعیف هنوزم در تیم ملی برزیل باقی می ماند یا اخراج می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.