اسطوره فوتبال برزیل معتقد است فوتبال این کشور به مشکل خورده است و بازیکنان برزیل با کسب نتایج ضعیف، هواداران را ناامید کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه تلویزیونی اسپورت، تیم‌ ملی فوتبال برزیل با پنج قهرمانی در جام جهانی، پرافتخارترین تیم فوتبال جهان به شمار می‌آید. برزیل کشوری فوتبال‌خیز است و ستارگان بزرگ را به فوتبال جهان معرفی کرده است اما چند سالی است که این تیم دچار مشکل شده و با نتایج ضعیفی که به دست آورده است هوادارانش را ناامید کرده است.

رونالدو که یکی از اسطوره‌های فوتبال برزیل است و دو قهرمانی با این تیم در جام‌های جهانی ۲۰۰۲ و ۱۹۹۴ را در کارنامه دارد، از شرایط بد تیم ملی کشورش سخن به میان آورد و براین باور است که این تیم حتی در کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۸ هم به مشکل خواهد خورد.

ستاره سابق رئال مادرید اظهار کرد: با این نتایج کابوس‌وار، هواداران را ناامید کردیم. فوتبال برزیل الان به مشکل خورده است. بر این باورم که این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت زیرا نسبت به دیگر رقبای خود در انتخابی جام جهانی ضعیف‌تر هستیم.

او درباره این سوال که آیا در انتخابی جام جهانی تیم‌های قوی تر از برزیل وجود دارند نیز گفت: بله، تیم‌هایی مانند آرژانتین، شیلی، کلمبیا و اروگوئه بهتر از ما هستند و این شانس را دارند که جواز صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را به دست آوردند اما برزیل کار سختی پیش رو دارد.

شاگردان کارلوس دونگا کار خود را در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با شکست دو بر صفر برابر شیلی آغاز کردند و در دیدار دوم خود باید به مصاف ونزوئلا بروند.

آخرین قهرمانی برزیل در جام جهانی به سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد که رونالدو سهم به‌ سزایی در این قهرمانی داشت. برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ میزبان بود و هواداران این تیم امیدوار بودند که بعد از مدت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما دو شکست سنگین برابر آلمان و هلند باعث شد تا حتی سلسائو در خاک خود به جایگاه سوم هم دست پیدا نکند. شاگردان دونگا در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که چند ماه پیش به میزبانی شیلی برگزار شد نیز عملکرد خوبی نداشتند و ثابت کردند که فوتبال برزیل به کلی از روزهای اوجش دور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.