بازیکن سابق استقلال می‌گوید مدیران باشگاه وظیفه‌شان بود زمانی که هادی در قید حیات بود طلب او را بپردازند و الان می‌خواهند نقش آدم خوب‌ها را بازی کنند و بگویند پول او را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، پیروز قربانی بعد از بازی یادبود هادی نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم قدر هم را وقتی که زنده هستیم بدانیم و فقط در مواقعی که این اتفاقات می‌افتد دور هم جمع نشویم.

وی خطاب به مدیران باشگاه‌هایی که گفته بودند طلب هادی نوروزی را خواهند پرداخت گفت: صحبت آن‌ها را که شنیدم به من برخورد. آن‌ها جلوی دوربین تلویزیون سینه سپر می‌کردند که ما پول این بازیکن را می‌دهیم در صورتی که آن‌ها وظیفه‌شان است که آن پول را بپردازند. وظیفه‌شان بوده که وقتی هادی در قید حیات بود طلب او را پرداخت می‌کردند نه الان که دار فانی را وداع گفته است. آن‌ها می‌خواهند نقش آدم خوب‌ها را بازی کنند و بگویند ما می‌خواهیم پول نوروزی را بدهیم.

قربانی افزود: صحبت این مدیران باشگاه بسیار زشت است. من دورادور خانواده هادی نوروزی را می‌شناسم و مطمئنم آنها اصلا به پول احتیاج ندارند. فقط به محبت احتیاج دارند. امیدوارم که این صحبت‌ها فقط برای این یک هفته ۱۰ روز یا ۴۰ روز نباشد. من خودم عزیزی از دست داده‌ام و می‌دانم که بعد از ۴۰ روز تازه برای آدم سخت است. امیدوارم باشگاه و هواداران پرسپولیس هوای خانواده نوروزی را داشته باشند و من باز هم به آن‌ها تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایسنا، همچنین محمد نوازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سمبلیک بود و امیدواریم که یاد و خاطره هادی نوروزی همیشه در قلب‌مان بماند. فرقی نمی‌کند که او استقلالی بود یا پرسپولیسی، مهم این است که او یک ورزشکار بود.

وی افزود: دست برگزار کنندگان درد نکند آن‌ها هم که نیامدند حتما مشکلاتی داشتند که نیامدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.