دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید این تیم در فصل جاری تمام جام‌های ممکن را کسب خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فصل قبل توانست قهرمان بوندسلیگا شود ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و نتوانست از سد بارسلونا عبور کند. حالا مانوئل نویر نفر سوم بهترین بازیکن جهان در سال گذشته می‌گوید این فصل بایرن به تمامی عناوین می‌رسد و فاتح سه‌گانه خواهد شد.

او درباره شرایط بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گفت: کسب سه‌گانه با بایرن، نهایت هدف همه ماست و البته می‌خواهم با تیم ملی هم ‏در تابستان آینده قهرمان اروپا شوم. ما مطمئناً فردا گرجستان را می‌بریم و به فرانسه می‌رویم.‏ امسال به چیزهای بزرگی فکر می‌کنیم که در وهله اول باید حضورمان را در فرانسه قطعی کنیم و سپس بتوانیم سال خوبی را با بایرن داشته باشیم.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. او هدایت تیمی را برعهده گرفت که قهرمانی در سه‌گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورده بود و به همین خاطر هم انتظارات از این مربی بسیار بالا بود.

گواردیولا در دو سالی که هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته نتوانسته این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و به همین خاطر هم شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از بایرن به گوش می‌رسد.

مانوئل نویر سنگربان ملی‌پوش بایرن مونیخ تاکید کرد که به این زودی مأموریت گواردیولا در این تیم آلمانی به پایان نمی‌رسد. او گفت: اطمینان دارم که گواردیولا درصورت برآورده شدن خواسته‌هایش به این زودی بایرن را ترک نخواهد کرد. او به بایرن آمده است تا برای مدت طولانی در این تیم مربیگری کند.

در دیدار مقابل ایرلند، در حالی که شواین اشتایگر مصدوم شد، نویر بازوبند کاپیتانی آلمان را به بازو ‏بست تا تجربه کاپیتانی را در تیم ملی آلمان تجربه کند.

او درباره این موضوع گفت: در پست من، با کاپیتانی، تغییر ‏خاصی ایجاد نمی‌شود. من روی مسئولیت‌پذیری سایر بازیکنان هم حساب می‌کنم و قرار نیست چیزی با کاپیتانی من تغییر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.