کروش گفت: می دانم چه کسی پشت پرونده من است و از همه چیز اطلاع دارم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: «خوشحالم که در خانه تمرین می کنیم. چند روز در شرایط بسیار دشواری تمرین کردیم. اینجا می شود نفس کشید. ما برای بازی با ژاپن آماده می شویم.»

او در مورد مسابقه با عمان گفت: «بارها گفته ام که می توانیم این مسابقه را مانند یک سکه که دو رو دارد نگاه کنیم. اگر به یک طرف سکه نگاه کنیم که مساوی کردیم ، مطمئنا نگاه مثبتی نیست. ما هم می دانیم که آن روز خوب نبودیم. اما فکر می کنید چرا ایران در ۱۴ سال گذشته نتوانسته پیروز شود. چون هوای آنجا گرم و شرجی است. در طرف دیگر سکه هم ما یک امتیاز گرفتیم و برای ۱۲ امتیاز بعدی تلاش می کنیم. دو تیم کاندیدای صعود هستند و ما با ۸ امتیاز صدرنشین هستیم.»

او درمورد پرونده اش گفت: «می دانم چه کسی پشت این پرونده است. بعد از بازی با ژاپن همراه با وکیلم قدم به قدم اتفاقات آل اشپورت را اعلام می کنم. می گویم که چه کسی در فدراسیون این امضاها را انجام می دهد. ما از همه چیز اطلاع داریم.»

سرمربی تیم ملی درمورد مسابقه با ژاپن گفت: «همه چیز عالی است. می توانیم مثل بازی با شیلی و سوئد درس بگیریم. از هواداران دعوت می کنم که به ورزشگاه بیایند. وقتی بازیکنان بین المللی منچستر یونایتد و دورتموند در یک تیم ملی حضور دارند شکی نباید داشت که ژاپن یکی از قدرت های آسیاست.»

کروش درمورد بازگشت نکونام به تیم ملی گفت: «تا جایی که من می دانم این موضوع درست نیست.همه می دانند که من امیدوارم هر چه سریع تر رابطه مربیگری بین تیم ملی و نکونام شکل بگیرد و او در کنار تیم ملی باشد. رسانه ها باید تشویق کنند که برای بازی با ژاپن بیش از ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند. درمورد پرونده من هم دیگر نگران نباشید. این موضوع حل می شود. قول می دهم که کاملا پاک هستم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )