سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مورد پرونده‌ام دیگر نگران نباشید این موضوع حل و فصل می‌شود قول می دهم که کاملاً پاک هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم که بسیار خوشحال هستیم که در خانه تمرین می‌کنیم چند روز در شرایط بسیار دشواری تمرین کردیم واقعا اینجا می شود نفس کشید. خود را برای بازی مهم مقابل ژاپن آماده می‌کنیم.

وی در مورد بازی مقابل عمان تصریح کرد: بارها این مسئله را گفته‌ام که این بازی را می‌توان مانند یک سکه که دو رو دارد نگاه کنیم. اگر به یک طرف این سکه نگاه کنیم که از بعد عملکرد که منجر به نتیجه شد نگاه کنیم مطمئنا مثبت نخواهد بود. خود ما هم می‌دانیم که آن روز خوب نبودیم البته فکر می‌کنید چرا ایران در ۱۴ سال گذشته نتوانسته پیروز شود زیرا هوای آنجا بسیار گرم و شرجی است. البته اگر  آن طرف سکه را نگاه کنید متوجه می‌شوید که در مسیر صعود به جام جهانی یک امتیاز کسب کردیم و برای ۱۲ امتیاز دیگر تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال یادآور شد: در هر گروه ۲ تیم کاندیدای صعود هستند ما هنوز با ۸ امتیاز صدرنشین هستیم اگر به گروه‌های دیگر نگاه کنیم متوجه می‌شوید که عربستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و امارات با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و در این گروه تیم دوم به مشکل خواهد خورد.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر فضای فعلی تیم ملی تاکید کرد: فکر می‌کنم همه چیز فوق‌العاده پیش می‌رود. در صدر گروه خودمان قرار داریم بازی بسیار خوب ژاپن را در پیش داریم. امیدوارم هواداران این فرصت را قدر بدانند و اگر فوتبال خوب را می‌خواهند به ورزشگاه بیایند. زمین هم متاسفانه شرایط خوبی ندارد البته عقلانی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم زیرا این مسئله تغییری نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: ترجیح می دهم در مورد بازی با ژاپن صحبت کنم اما در مورد پرونده‌ام هم باید بگویم می دانم چه شخصی پشت این پرونده و داستان است. بعد بازی با ژاپن به همراه وکیلم قدم به قدم اتفاقات آل‌اشپورت را اعلام می‌کنم. می‌گویم که چه شخصی در فدارسیون این امضاها را انجام می‌دهد. همه چیز عالی است و ما از همه چیز اطلاع داریم.

کی‌روش در مورد بازی با ژاپن خاطرنشان کرد: در مورد ژاپن باید بگویم که همه چیز عالی است زیرا بازی بسیار خوب ژاپن را در پیش داریم که بازیکنان بسیار خوب آنها به ایران می‌ایند همانند بازی شیلی و سوئد می‌توانیم درس بگیریم و باعث پیشرفت و توسعه فوتبال ایران شویم. به خاطر همین از هواداران دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه قدرت برتر آسیا چه تیم‌هایی هستند خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم یک نفر هم در جهان باشد که شک و شبهه‌ای در این مورد داشته باشد. وقتی بازیکنان بین‌المللی منچستریونایتد، دورتموند در یک تیم ملی حضور دارند هم کیفیت لازم را دارند و هم مربی بسیار خوبی را ژاپن در اختیار دارد. سوال اصلی این نیست که کدام تیم اول است مسئله این است که بازیکنان جوان بتوانند از این فرصت استفاده کنند و ما هم به دنبال این مسئله هستیم. از تمام رسانه‌ها درخواست می‌کنم این بازی را پوشش دهید و همه از آن به خوبی استفاده کنند. بازیکنان هم وجود هواداران را حس کنند.

کی‌روش در مورد بازگشت نکونام به تیم ملی گفت: تا جایی که من می‌دانم این موضوع صحت ندارد. همان طور که همه می‌دانند امیدوارم هر چه سریع تر رابطه مربیگری بین تیم ملی و نکونام انجام بگیرند و در کنار تیم ملی باشد و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد که نکونام باید در کنار بازیکنان جوان باشد. قولی بدهیم که از الان تا بازی ژاپن تبلیغ گسترده‌ای داشته باشیم. رسانه‌ها تشویق کنند که بیش از ۵۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیایند که این نشان دهنده پیروزی رسانه‌هاست. در مورد پرونده من هم دیگر نگران نباشید این موضوع حل و فصل می‌شود قول می دهم که کاملا پاک هستم. نگران پرونده من نباشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.