اسطوره فرانسوی باشگاه رئال مادرید گفت که او سازنده گل بهتری است تا اینکه گلزن خوبی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زیدان ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید بیان کرد که از زمان کودکی‌اش که فوتبال بازی می‌کرد سازنده گل متبحری بوده است تا اینکه گلزن ماهری باشد و این صفت اکنون در میان بازیکنان کمتر دیده می‌شود.

زیدان ۴۳ ساله در مصاحبه‌اش با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: در بازی آنچه که بیشتر از همه برای من اهمیت داشت، ساختن موقعیت گل برای همبازی‌هایم بود تا اینکه گل بزنم واقعاً این شکل بازی را دوست داشتم و می‌خواستم که همبازی هایم از من راضی باشند.

سرمربی کنونی تیم دوم رئال مادرید در ادامه از خاطرات آغازین فوتبالی‌اش گفت: من فوتبال را برای اولین بار در یکی از کوچه‌های فرانسه یاد گرفتم یادم می آید آن زمان من آزاد بودم که با توپ هر حرکتی که بخواهم انجام بدهم و این زندگی من بود.

از سوی دیگر ستاره سابق کهکشانی‌ها درباره پسر بزرگش انزو ۲۰ ساله که در تیم دوم رئال زیر نظر خودش بازی می‌کند گفت: او اکنون در ترکیب اصلی قرار دارد و استحقاق آن را دارد.

وی درباره پسرش گفت: در باشگاه مانند دیگر بازیکنان با او رفتار می‌کنم حتی با او رفتاری سختگیرانه‌تر از دیگران دارم ولی در خانه با او به عنوان فرزندم برخورد می‌کنم او هم با این نوع برخورد بسیار خشنود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.