داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: علیرضا فغانی داور توانمندی است و امیدوارم فینال لیگ قهرمانان آسیا را سوت بزند.

موعود بنیادی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قضاوت دیدار قرقیزستان و تاجیکستان گفت: این اولین قضاوت من در مرحله مقدماتی جام جهانی بود و خوشبختانه قضاوت خوبی داشتم و بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ناظر داوری هم از من داور‌ی‌ام رضایت داشت و همه چیز خوب بود.

وی در مورد اینکه در بازی دوستانه ایران و ژاپن داور چهارم است و نظرش در مورد داوران عمانی چیست، گفت: بله من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که در این بازی داور چهارم هستم و حضور دارم. عمان داوران خوبی دارد و الهلالی مشهور‌ترین داور عمان است البته اسامی داوران هنوز اعلام نشده ولی در کل این کشور داوران خوبی دارد.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مورد اینکه جو داوری در فوتبال ایران آرام شده است، گفت: خوشبختانه وضعیت خوب شده و ما داوران خوبی مثل فغانی و ترکی در لیگ برتر داریم داوری مثل جهانبازی داریم که یکی از بزرگان داوری است و امیدوارم شرایط در آینده بهتر هم شود.

بنیادی‌فر در مورد تغییر علیرضا فغانی از قضاوت بازی الهلال عربستان گفت: خود فغانی مصاحبه کرد و گفت به نفعش شده که در این بازی سوت نزده است. به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا صلاح داوران را می‌خواهد. اگر یادتان باشد بنجامین ویلیامز استرالیایی هم یک بار تغییر کرد و بعد از اتفاقاتی که در جام ملت‌های آسیا رخ داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا او را تغییر داد.

وی ادامه داد: علیرضا فغانی یکی از توانمند‌ترین داوران آسیاست و می‌تواند سخت‌ترین و بهترین مسابقات را سوت بزند و امیدوارم او فینال لیگ قهرمانان آسیا در این فصل را قضاوت کند. به هر حال با توجه به اینکه الهلال در بازی خانگی خود مقابل تیم اماراتی متوقف شده بود چنین نامه‌ای را زد و حساسیت این مسابقه از هرجهت زیاد بود ولی فغانی از بهترین داوران آسیاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.