بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: مصدومیت جزئی دارم و در صورت درد در تمرینات نمی‌توانم در دیدار مقابل استقلال به میدان بروم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پدیده برای رویارویی با استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در تعطیلات یکی دو بازی دوستانه برگزار کردیم تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند. امیدوارم که تعطیلات روی بازیکنان اثر منفی نگذارد و بتوانیم مقابل استقلال بازی خوبی انجام بدهیم.

وی در مورد وضعیتش تاکید کرد: دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدم که امروز در تمرین وضعیتم مشخص می‌شود در صورتی که درد نداشته باشم می‌توانم در دیدار مقابل استقلال به میدان بروم. امیدوارم که مشکل خاصی نباشد و بتوانم تیم را همراهی کنم.

بازیکن پدیده در مورد رویارویی با استقلال در چارچوب هفته هشتم تاکید کرد: همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس سخت و دشوار است مخصوصا اینکه استقلال هم‌اکنون شرایط خوبی دارد و در صدر جدول قرار گرفته است اما ما هم پدیده هستیم و از امتیاز میزبانی و حضور هوادارانمان در ورزشگاه بهره می‌بریم.

بادامکی خاطرنشان کرد: با تمام قوا مقابل استقلال قرار می‌گیریم. تیم ما منظم و خوب تمرین می‌کند. جوانان با انگیزه‌ای هم دارد که برای مقابله تیم‌های بزرگ آماده هستند. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پدیده در این فصل با مشکلات مالی روبرو نبوده تاکید کرد: اگر چشم نخورد باشگاه تاکنون شرایط خوبی داشته است. ۲۰ درصد از قراردادهایمان پرداخت شده و امیدوارم تا پایان فصل این روند ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.