سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حال و هوای تیم کم کم در حال تغییر است. بچه‌ها متفق‌القول هستند، روح هادی را شاد کنند ولی نیاز دارند که به آنها زمان بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود خوردبین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ داد؛

حال و هوای بچه‌های تیم را چطور می‌بینید؟ در شرایطی هستند که لیگ را شروع کنند؟

شرایط تیم که خیلی بد بود. وقتی بچه‌ها تمرین می‌کردند، کاملا احساس می‌کردید که یک باری روی دوش آنها است. فضا خیلی سنگین بود و آن شور و نشاط سابق وجود نداشت. شرایط کسل کننده بود و فکر و ذهنشون پیش هادی بود. البته هر روز که می‌گذرد احساس می‌کنیم شرایط روحی تیم بهتر می‌شود. این احساس هم وجود دارد که بچه‌ها به خاطر خواست هادی نوروزی و قسمی که بعد از درگذشتش خوردند، انگیزه و انرژی بیشتری را در بازی‌ها نشان بدهند. قطعا همین اتفاق می‌افتد. هم به خاطر خدا بیامرز هادی و هم به خاطر هوادارانی که نشان دادند چقدر بزرگ و وفادار هستند و باید برایشان جبران کنیم اما به نظرم باید به بچه‌ها زمان بیشتری بدهیم تا خودشان را پیدا کنند.

یعنی تا آخر هفته در شرایط مسابقه خواهند بود؟

امید به خدا. بچه‌ها که متفق‌القول هستند و می‌خواهند روح هادی را شاد کنند. این عقب افتادن مسابقات با توجه به شرایطی که برای ما پیش آمد، خوب بود. فرصت بیشتری داشتیم تا این وضعیت را کنترل کنیم ولی به هر حال اولین بازی بچه‌ها بعد از رفتن هادی نوروزی است و باید به بچه‌ها هم حق بدهیم که خودشان را با این شرایط وفق بدهند.

این روزها جو احساسی عمیقی حاکم است و هر کس طرحی می‌دهد یا می‌خواهد به یاد هادی نوروزی کاری انجام دهد، نظر شما چیست؟

دقیقا همینطور است. همه گرم هستند. البته هر کسی می‌خواهد ناراحتی خودش را از این اتفاق، به یک شکلی تخلیه کند. دستشان هم درد نکند ولی باید به این مسائل یک نظمی بدهند. همچنین باید حواسمان باشد که این مسائل به همین چند روز خلاصه نشود و همیشه به یاد هادی باشیم و حواسمان به خانواده‌اش باشد. به نظرم هر کاری هم می‌خواهد انجام شود باید از طریق باشگاه باشد تا همه چیز سازمان پیدا کند و باعث حرف و حدیث هم نشود. مثل همین ماجرای بازی‌هایی که قرار است انجام شود و هر کسی درباره آن چیزی می‌گوید.

راستی بازی تیم ملی برابر عمان را دیدید؟

تمرین داشتیم و بازی را ندیدیم. البته اصلا فکرش را نمی‌کردم که بخواهیم جلوی عمان اینطور به مشکل بخوریم.

با احتساب این بازی، مصاف با ژاپن را چطور می‌بینید؟

بالاخره آقای کی‌روش باید یک فکری کند. ژاپن با تیمی مثل عمان خیلی فرق می‌کند. آنها یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا هستند. با آن بازی که جلو عمان داشتیم، برابر ژاپن کاملا به مشکل می‌خوریم. البته فکر می‌کنم شکل بازی ایران تغییر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.