مرحله پایانی تمرین تیم فوتبال استقلال به انجام فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت که در این بین کری شدیدی بین بازیکنان این تیم شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال از ساعت ۱۲ ظهر امروز با حضور در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرین کرد. در مرحله پایانی تمرین امروز استقلال بازیکنان در دو تیم ۸ نفره که تیم کاور سبز و دیگری کاور نارنجی به تن داشت به انجام بازی فوتبال پرداختند.

*در تیم کاور سبز، مهدی رحمتی به عنوان بازیکن فعالیت می‌کرد و در تیم کاور نارنجی حنیف عمران‌زاده حضور داشت.

*در این مرحله از تمرین هر تیم بیش از یک و در برخی از موارد بیش از دو بار اجازه لمس توپ را نداشتند. در این بین کری‌خوانی شدیدی بین تیم سبز و نارنجی شکل گرفت و بازی آنقدر حساس شده بود که گاهاً عمران‌زاده و رحمتی با صدای بلند و تذکرهای شدید هم‌تیمی‌های خود را مورد خطاب قرار می‌دادند. در نهایت تیم نارنجی توانست به پیروزی برسد.

*در پایان بازی سجاد شهباززاده که عضو تیم سبزرنگ بود از مجید صالح خواست ۵ دقیقه دیگر بازی را با زدن ضربه آزاد به توپ ادامه دهد که این مسئله با مخالفت مربی آبی‌پوشان همراه شد.

*در پایان تمرین هنگام سرد کردن وقتی عضله پای رحمتی گرفته بود حنیف عمران‌زاده مدافع این تیم بالاسر او حاضر شد و با گرفتن پای او در دستان خود به یاری دروازه‌بان شماره یک استقلال شتافت.

آبی‌پوشان صبح فردا یک جلسه تمرین بدنسازی انجام می‌دهند و تمرین نوبت عصر این تیم تعطیل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.