پس از آنکه هیات مدیره باشگاه الاهلی مصر با پسیروی پرتغالی به توافق رسید تا هدایت تیم الاهلی را برعهده بگیرد، هواداران الاهلی خشمگین شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سران باشگاه الاهلی مصر بعد از اخراج فتحی مبارک به خاطر نتایج ضعفش به دنبال جایگزین خوبی بودند که با چند گزینه درحال مذاکره بودند که بلاخره با ژوزه ویتور دوسانتوس پِسِیروی پرتغالی به مدت یک فصل قرارداد بستند، که این تصمیم سران باشگاه خشم هواداران مصری را برانگیخت.

 پیسیرو ۵۵ ساله که در سال‌های ۲۰۰۳ - ۲۰۰۴ در تیم رئال مادرید دستیار کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان بود، در کارنامه‌اش  سابقه هدایت تیم ملی عربستان، تیم الهلال عربستان، الوحده امارات و اسپورتینگ لیسبون پرتغال را دارد.

هواداران تیم الاهلی کمپینی را علیه پسیرو تشکیل دادند و قرار شد که همگی به صفحه شخصی او هجوم بیاورند و این جمله را بنویسند: تو در میان هواداران هیچ جایگاهی نداری و نزد ما محبوب نیستی.

این واکنش هوادران به این خاطر بود که آنها دوست داشتند هیات مدیره باشگاه با مانوئل ژوزه مربی سال های دور الاهلی مصر به توافق برسد زیرا آنها به همراه او خاطرات شیرینی داشتند اما بر خلاف میل آنها با پیسیرو دستیار سابق کی‌روش به توافق رسیدند که این واکنش را به همراه داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.