مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: اگر پس از بازی با نساجی به باشگاه پول نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در لیگ به کار خود ادامه دهیم.

ظهراب قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی و مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم اما مشکلات مالی خیلی تیم را اذیت می‌کند چرا که اگر نتوانیم در یک بازی حاضر شویم ۳ امتیاز را از دست می‌دهیم و از کورس عقب خواهیم افتاد.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۸۰ میلیون برای باشگاه قرض کرده‌ام. آخرین هزینه‌ ما هم برای سفر به قائمشهر و دیدار مقابل نساجی در چارچوب هفته دهم است که اگر پس از این بازی به ما پولی نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در ادامه لیگ حاضر شویم و مجبور می‌شویم از لیگ انصراف بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی یادآور شد: قرارداد بازیکنان ما معمولی است و نسبت به تیم‌های دیگر پول‌های کمتری دریافت می‌کنند. طی یک حساب سرانگشتی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه بلیت و هتل ما در طول فصل می‌شود. متاسفانه با یک تصمیم غیرکارشناسانه لیگ در یک گروه برگزار شد و هیچ نگاهی به بضاعت تیم‌ها صورت نگرفت. ما در استان فارس تلاش می‌کنیم تا این تیم صعود کند و حیف است که این اتفاق نیفتد. به هر حال امیدوارم تا دیر نشده مسئولان استانی فکری به حال تیم کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.