صعود اسپانیا به یورو ۲۰۱۶ با پیروزی برابر لوکزامبورگ به جام ملت‌های اروپا از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا پیگیری شد و اسپانیا با پیروزی پر گل مقابل حریف خود به مرحله نهایی رقابت‌ها در فرانسه صعود کرد. راهیابی لاروخا به یورو ۲۰۱۶ در فرانسه از عنوان‌های اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا هستند.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی پر گل اسپانیا اختصاص دارد. لاروخا با چهار گل لوکزامبورگ را شکست داد و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. سانتی‌ کاسورلا و پاکو آلکاسر با گلزنی در این دیدار اسپانیا را به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا رساندند. آلوارو موراتا و داوید سیلوا در این بازی مصدوم شدند.

سخنان جرارد پیکه از عناوین دیگر این روزنامه است. مهاجم بارسلونا تیم ملی اسپانیا را خانواده خود خواند.

این نشریه به مصدومیت کریم بنزما اشاره کرد. بازیکن فرانسوی در دیدار برابر ارمنستان مصدوم شد و تا سه هفته نمی‌تواند رئال مادرید را همراهی کند. بر همین اساس باشگاه مادریدی فدراسیون فوتبال فرانسه را مقصر عنوان کرد.

این روزنامه به گرت بیل اشاره دارد. بازیکن ولزی امروز در ترکیب اصلی تیم ملی خود بازی می‌کند.

آس

صعود اسپانیا به جام ملت‌های اروپا تیتر نخست این روزنامه است. اسپانیا به عنوان تیم نخست به این رقابت‌ها صعود کرد.

مصدومیت بنزما از عناوین این نشریه است. او نمی‌تواند در دیدار رئال مادرید برابر تیم‌های سلتا ویگو و پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود.

این روزنامه به مونو بورگوس دستیار دیگو سیمئونه در آتلتیکو مادرید اشاره کرد. احتمال دارد بورگوس به عنوان سرمربی آینده ریورپلاته انتخاب شود.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی اسپانیا برابر لوکزامبورگ اختصاص دارد. جرارد پیکه دوباره در آغاز این بازی هو شد. نولیتو بازیکن سلتا ویگو که مد نظر بارسلونا قرار دارد در این دیدار درخشید.

این نشریه به علاقمندی گوندوغان به بارسا اشاره دارد. بازیکن دورتموند دوست دارد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند.

این روزنامه به لیونل مسی هم اشاره داشت. بازیکن مصدوم آرژانتینی با وجود اتهامات و دوری از میادین با انتشاری عکسی در صفحه شخصی‌اش خوشحالی خود را نشان داد.

سخنان یورگن کلوپ از عناوین این نشریه است. کلوپ پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم لیورپول گفت: من آقای معمولی هستم.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به صعود اسپانیا به جام ملت‌های اروپا اختصاص دارد. در دیدار تیم‌های اسپانیا و لوکزامبورگ پیکه هر زمان صاحب توپ شد، از سوی تماشاگران هو شد اما در پایان بازی هواداران او را تشویق کردند.

احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فیفا از عناوین این نشریه است. پس از محرومیت رییس فیفا و یوفا ممکن است این مراسم به تاخیر بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.