مدیر برنامه‌های ایرانی کوتینیو تاکید کرد که این بازیکن برزیلی به بارسلونا نمی‌رود و در جمع قرمزپوشان آنفیلد به بازی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، فیلیپه کوتینیو مشتریان زیادی پیدا کرده است. این بازیکن ریزنقش بازی‌های درخشانی را برای لیورپول به نمایش می‌گذارد و همین باعث شده است تا چند تیم بزرگ اروپایی به جذب او علاقمند شوند و زمزمه‌هایی درباره جدایی او از این تیم انگلیسی به گوش برسد.

بارسلونا یکی از مشتریان کوتینیو است و این بازیکن برزیلی هم پیش از این اعلام کرده است که دوست دارد حضور در آبی-اناری‌ها را تجربه کند.

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های کوتینیو در گفت‌وگو با اسکای اسپورت تاکید کرد که این بازیکن در لیورپول باقی خواهد ماند. او گفت: کوتینیو نهایت تمرکز خود را به کار می‌گیرد تا بازی‌های درخشانی را برای لیورپول به نمایش بگذارد. او فصل قبل قراردادش را تا سال ۲۰۲۰ با لیورپول تمدید کرد و اصلا قصد جدایی ندارد. این قرارداد طولانی‌مدت نشان می‌دهد که او از حضور در لیورپول خوشحال و به آینده امیدوار است.

او ادامه داد: پیش از این هم تاکید کردم که کوتینیو به دنبال جدایی نیست. او در فصل جاری نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بار دیگر جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس نمایش خوبی نداشته است. سران این باشگاه به همکاری با راجرز پایان داده و یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده‌اند. رسانه‌های انگلیسی بعد از انتخاب کلوپ نوشتند که به احتمال خیلی زیاد کوتینیو هم در این تیم می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.