هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال همچنان در عراق به سر می برد و باشگاه هم هنوز نتوانسته به قول خود بابت تهیه مسکن عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار که اصولا بازیکنی با حاشیه های خاص و متنوع است همچنان در عراق به سر می برد.

این بازیکن در حالی که قرارداد حرفه ای با استقلال دارد و باید در تمرینات تیم حضور داشته باشد به دلیل بدقولی های مکرر باشگاه در پرداخت مطالباتش و همچنین تهیه منزل به عراق رفته و همچنان اصرار دارد تا زمانی که مسکن او تهیه نشود به تهران باز نمی گردد.

البته در این شکی نیست وقتی باشگاه تعهدی به بازیکنی می دهد باید به پای این تعهد بماند و امکانات لازم را برای بازیکنش فراهم کند اما اینکه بازیکنی به خود اجازه دهد به دلیل مسائل مالی در تمرین شرکت نکند و با پیغام و پسغام به دنبال مطالباتش باشد به دور از قواعد حرفه ای و باشگاهداری است و معلوم نیست چرا در باشگاه استقلال صدای اعتراض کسی در نمی آید. 

بازیکنی که بیش از ۱۰ روز در تمرینات نبوده آیا بعد از بازگشت نباید هزینه و وقت اضافه تری برای آماده شدن او پرداخت کرد؟ به نظر می رسد هیچ باشگاهی مثل استقلال در این زمینه مماشات نکند.اینکه چرا پرویز مظلومی اصرار دارد روی بازیکنی سرمایه گذاری کند که هر آن ممکن است دردسری درست کند هم جای تعجب دارد.

البته طاهر سعیدی مدیربرنامه های کرار دفاعیه از این بازیکن دارد و در این زمینه به خبرنگار فارس می گوید: وقتی بازیکن محلی برای زندگی ندارد و باشگاه از ابتدا قول داده برای او مسکن تهیه کند شما جای او بودید چه می کردید؟ بازیکنی که وقتی می خواهد از هتل بیرون بیاید و یا بعد از تمرین به هتل باز گردد با متلک های مسئولان هتل روبرو می شود چه باید کند؟ کرار  به مسئولان باشگاه گفته اگر مشکل مالی دارید حداقل پولی به عنوان خرجی به من بدهید و هر گاه شرایط مالی مهیا شد مطالباتم را بدهید. او تا این اندازه راه آمده است. قرار بود روز پنجشنبه برای او منزل بگیرند اما باز هم بدقولی کردند و این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: من خودم در روزهای گذشته با افشارزاده و مظلومی صحبت کردم و همه این مشکلات را گفته ام. در هر صورت هر گاه باشگاه استقلال شرایط را مهیا کند کرار بلافاصله به تهران باز می گردد.

به گزارش فارس، به نظر می رسد قصه استقلال و کرار همچنان سر دراز دارد و باید دید مدیریت باشگاه بالاخره چه زمانی می خواهد این مسئله را حل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.