قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تعطیلات لیگ روی تیم‌ها اثر منفی دارد اما این تعطیلات نا خواسته و به خاطر بازی‌های تیم ملی است.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ بازیکنان تیم طبق برنامه کار خود را دنبال می‌کنند تا برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده شوند. روز چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به پیروزی ۲ بر صفر رسیدیم. دیروز هم بازیکنان استراحت کردند و از امروز تمرینات را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تعطیلات مداوم لیگ روی عملکرد تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: تابع مقررات هستیم. تیم ملی ۲ بازی رسمی در تاریخ بازی‌های ملی دارد. این تعطیلات روی تیم‌ها اثر منفی می‌گذارد اما این مسئله چون برای تیم ملی است باید با آن کنار بیایم. اولویت ما در هر زمینه‌ای تیم ملی است.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی این تیم به تمرینات باز گشت، اظهار داشت: دروازه‌بان خارجی ما کار شخصی داشت و ۲-۳ روزی به برزیل سفر کرد. این بازیکن بعد از اتمام کار خود به تمرینات بازگشته است.

وی در پایان در مورد بازی مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ملوان تیم بزرگ و ریشه‌‌داری است. با مدیران قبلی این تیم ارتباط داشتم و مسعود رضائیان مدیرعامل جدید این باشگاه هم استاد من است. ضمن احترامی که برای حریف قائل هستیم به دنبال ارائه یک بازی خوب و با طراوت در دیدار مقابل ملوان هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.