مهاجم جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار برابر لوکزامبورگ در انتخابی جام ملت‌های اروپا آسیب دید و تا چهار ماه نمی‌تواند به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی EFE، تیم ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی یورو ۲۰۱۶ از لوکزامبورگ پذیرایی کرد که با وجود پیروزی لاروخا دو بازیکن این تیم آسیب دیدند.

آلوارو موراتا، مهاجم جوان و آینده‌دار اسپانیا که در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود با آسیب شدید مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. نیم ساعت از شروع بازی نگذشته بود که موراتا به شدت احساس ناراحتی کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که آسیب این بازیکن جوان جدی است و او نمی‌تواند تا چهار ماه برای تیمش به میدان برود که این خبر بدی برای یوونتوس است؛ چرا که این بازیکن جوان در خط حمله بیانکونری به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار تبدیل شده است و در دیدار اخیر این تیم هم موفق به گلزنی شد.

موراتا تنها بازیکنی نبود که در دیدار برابر لوکزامبورگ آسیب دید. داوید سیلوا هم یکی دیگر از بازیکنان آسیب دیده تیم ویسنته دل‌بوسکه بود اما به نظر می‌رسد که آسیب این بازیکن جدی نیست و او به زودی می‌تواند به میادین برگردد.

شاگردان ویسنته دل‌بوسکه در دیدار برابر لوکزامبورگ عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند که با چهار گل به پیروزی برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.