سرمربی سابق شیاطین سرخ به ستایش از یورگن کلوپ سرمربی جدید لیورپول پرداخت و تاکید کرد که حضور این مربی جوان در نیمکت قرمزپوشان آنفیلد او را نگران می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، یورگن کلوپ مربی است که قرمز پوشان آنفیلد در ادامه فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگیس او را روی نیمکت تیم محبوب خود خواهند دید. سران باشگاه لیورپول چند روز بعد از اخراج برندان راجرز تصمیم گرفتند که سرمربی سابق دورتموند را به عنوان مرد نخست نیمکت خود انتخاب کنند به این امید که باردیگر به قدرت نخست لیگ جزیره تبدیل شود.

سرآلکس فرگوسن، سرمربی سابق شیاطین سرخ به انتخاب کلوپ واکنش نشان داد و تاکید کرد که از حضور این مربی جوان در نیمکت لیورپول احساس نگرانی می کند.

او گفت: من از علاقمندان به مربی جوان و با دانشی چون کلوپ هستم. از نزدیک با کلوپ دیدار داشته‌ام و به خوبی او را می شناسم. او شخصیت قوی و بسیار سخت کوش دارد. کلوپ به کارهای که انجام می دهد اعتماد و ایمان دارد و این مهمترین شاخصه برای موفقیت یک مربی است. عملکرد این مربی جوان در بوروسیا دورتموند نشان می دهد که او مربی خوب است و می تواند در هر تیمی موفق باشد. نمی خواهم بعضی از چیزها را بر زبان آورم اما باید اعتراف کنم که حضورش در لیورپول من را نگران می کند.

سرمربی سابق شیاطین سرخ که توانست به اقتدار لیورپول در لیگ جزیره پایان دهد و رکورد تعداد قهرمانی این تیم را پشت سرگذارد، ادامه داد: لیورپول و هواداران این تیم باید به کلوپ اعتماد کامل داشته باشد. اگر به یک مربی اعتقاد و اطمینان نداریم پس چرا او را باید جذب کنیم؟ کلوپ باید در لیورپول تغییرات لازم را اعمال کند و بازیکن را جذب کند که با تفکرات او سازگاری داشته باشند. او مربی تیمی است و بهتر از هر کسی می داند که تیمش به چه بازیکنانی نیاز دارد.

لیورپول از هشت بازی خود در فصل جاری لیگ جزیره تنها ۹ امتیاز به دست آورده و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم با منچسترسیتی صدرنشین ۹ امتیاز فاصله دارد و این اختلاف با توجه به آن که در آغاز لیگ هستیم امکان پذیر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.