در رقابت‌های مقدماتی یورو و جام جهانی ۲۰۱۸، باشگاه‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، یوونتوس، سیتی و پاری‌سن‌ژرمن ستاره‌های خود را برای مدتی از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ در روزهایی که اردوی باشگاه‌های بزرگ به خاطر برگزاری بازی‌های ملی حسابی خلوت شده است، حالا خبرهای بدتری هم برای کادر فنی و طرفداران این باشگاه ها در راه است. 

از روز گذشته،‌ تا زمان اتمام دیدارهای شب دوم، در جریان بازی‌ها و تمرینات تیم های ملی تعداد زیادی از ستاره‌های فوتبال دچار مصدومیت‌های ۲ تا ۴ هفته‌ای شده‌اند. 

کریم بنزما شب گذشته در یک بازی دوستانه دچار مصدومیت شد. وین رونی و پائول پوگبا، بازیکنانی بودند که در اردوهای انگلیس و فرانسه دچار مصدومیت شدند و در جریان دیدار اکوادور مقابل برزیل هم داوید لوییز آسیبی جدی دید.

اما این پایان کار مصدومیت ستاره ها نبود.آگوئرو،بازیکن منچستر سیتی و تیم ملی آرژانتین هم  به دلیل مصدومیت ۲ - ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. ماریو گوتزه که تازه در ترکیب بایرن جا افتاده بود هم در بازی تیم ملی آلمان بدجوری مصدوم شد.این در حالی است که داوید سیلوا و آلوارو موراتا در جریان دیدار اسپانیا برابر لوکزامبورگ طوری مصدوم شدند که کارشان به بیمارستان کشیده شد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.