خانواده هادی نوروزی با صدور اطلاعیه‌ای از همه کسانی که در مراسم یادبود هادی نوروزی شرکت داشتند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه آمده است:

«چه کردی با ما ای داغ بر دل نشسته... دلمان شکسته. قلب‌مان آتش گرفته. جگرمان سوخته. روزی هزار بار مردیم و زنده شدیم از این غم بی‌پایان. چند روز گذشت بدون او که تنهایمان گذاشته. رفته که رفته. مانده‌ایم بی او چه کنیم. چه بگوییم. سرگشته‌ایم و حیران، اشک امانمان نمی‌دهد. دلمان آتش گرفته از این غم.

تسلی دلمان این است که همه آمدند. از هواداران که اشک‌هایشان سیلابی به راه انداخت تا همراهی اهالی رسانه که گریستند و لحظه به لحظه کنارمان بودند و خواستند بگویند فراموشت نمی‌کنند. از خبرگزاری‌ها و مطبوعات گرفته تا رسانه ملی که مهر و محبت را در حقمان تمام کردند.

از همان لحظه آغاز غم بی‌پایان. همه آمدند. دوست و آشنا. از اهالی خانواده بزرگ ورزش هیچ بزرگی، بزرگی‌اش را از ما دریغ نکرد. همه آمدند کنارمان. همه فوتبالی‌های با معرفت. از مدیر و مربی گرفته تا بازیکن و هواداری که دلش خون است و ما شرمنده آنها.

همه آمدند و مرهمی گذاشتند روی این زخم. هنرمندان بزرگوار. مسئولان عالی رتبه عزیز. هم‌استانی‌ها و همشهریان با معرفت. از همه ممنونیم. همه آحاد ملت ایران. به خدا شرمنده‌ایم که هر چه فکر کردیم به نتیجه‌ای نرسیدیم جز کلی‌گویی و تشکری بدون نام بردن از باشگاه، فرد، نهاد یا ارگان و شهری.

این همراهی و همدلی شما ملت بزرگوار آنچنان عظیم بود که حتی ترجیح دادیم از خانواده بزرگ پرسپولیس یا بابل و کپورچالی‌های عزادار هم نامی نبریم تا مبادا در ورای این نام بردن‌ها نامی از قلم بیفتد. ممنونیم. خاک پایتان سرمه‌ چشم‌هایمان. دست‌های پرمهرتان را بوسه می‌زنیم و می‌گوییم: مردم دوست داشتنی، بزرگوار و با معرفت ایران! مردمی که همراه ما اشک ریختید و بر سر و سینه زدید! شما به ما تسلیت گفتید و همراهمان بودید و همدم بدترین روزهای ما اما این همراهی‌تان، این سوگواریتان چنان خالصانه و عاشقانه بود که ما هم باید به شما عزیزان تسلیت بگوییم.

آری. یار سفرکرده‌مان فقط متعلق به ما نبود. رفت و همه را داغدار کرد. هادی نوروزی رفت تا ما قدر همدیگر را بیشتر بدانیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.