سرمربی تیم ملی برزیل می‌گوید تیمش مستحق شکست برابر شیلی نبوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، تیم ملی برزیل در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه با دو گل برابر شیلی شکست خورد تا مانند آرژانتین، رقیب همیشگی خود شروع بدی در این رقابت‌ها داشته باشد.

کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست تیمش برابر شیلی گفت: بازی تا وقتی گل اول را دریافت نکرده بودیم، متعادل و برابر بود ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد. در حالی که آماده می‌شدیم دروازه حریف را باز کنیم،‌ روی یک غفلت دروازه‌مان باز شد. به هیچ وجه مستحق باخت در این دیدار نبودیم و از این شکست خیلی هستیم. در نیمه اول تلاش کردیم با حفظ توپ، کنترل مسابقه را در دست بگیریم و فکر کنم در این زمینه موفق هم بودیم. شیلی در نیمه نخست موقعیت خاصی نداشت و ما برابر تیم قهرمان کوپا نمایش خوبی داشتیم. در نیمه نخست، دو تیم کاملا برابر بودند. در نیمه دوم چند ضدحمله خطرناک را روی دروازه شیلی ترتیب دادیم و نزدیک بود به گل برسیم ولی در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم و همین باعث شد نتوانیم به گل برسیم. فکر می‌کنم دو تا سه موقعیت گل داشتم که می‌توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت: فکر می‌کنم تیم تحت هدایت خورخه سامپائولی در نیمه دوم خوش شانس بود و توانست به پیروزی برسد. در این مسابقه تغییرات تزیادی داشتیم ولی فکر نمی‌کنم این موضوع دلیل باخت ما برابر شیلی بوده است. شاید اگر کمی از شانس‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

برزیل در حالی بدون نیمار در اولین دیدار خود شکست خورد که آرژانتین نیز بدون لیونل مسی برابر اکوادور شکسست خورد. حالا سلسائو در دومین دیدار خود، بامداد پنجشنبه هفته آینده باید در فورتالزا برابر ونزوئلا به میدان بروند. در این دیدار نیز نیمار، کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل غایب است. این بازیکن برزیلی به دلیل درگیری در بازی با کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا محروم شده بود و از بازی سوم می‌تواند برزیل را در انتخابی جام جهانی روسیه همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.