دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید می‌گوید کریستیانو رونالدو بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و از نظر او بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، کیلور ناواس که در این فصل با کلین شیت‌های پیاپی خود توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد تا نبود ایکر کاسیاس در این تیم حس نشود.

ناواس درباره حضور در رئال مادرید گفت: این فصل وظیفه سنگینی روی دوش دارم. حضور در دروازه رئال مادرید بسیار سخت است و شما باید هر هفته تمرکز بالایی داشته باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید عملکرد خوبی ارائه کنید. این هفته در داربی مادرید در آستانه برد بودیم ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد و نتوانستیم به سه امتیاز برسیم. خوشحالم با مهار یک ضربه پنالتی در نیمه نخست، جلوی گل خوردن تیم را گرفتم. از بسته نگه داشتن دروازه تیم احساس خوشنودی می‌کنم.

ناواس در ادامه درباره کریستیانو رونالدو گفت: هر روز در تمرینات کنارش هستم و او را زیر نظر دارم. رونالدو بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و تنها به فوتبال فکر می‌کند. از نظر من او بهترین بازیکن جهان است و از لیونل مسی نیز بهتر است. آمار گلزنی فوق العاده او این موضوع را اثبات کرده است. او بازیکن بسیار مهمی در تیم ما است و حضور در کنارش باعث افتخار من است. شاید هر بازیکنی در جای او باشد دست از تمرین کردن بکشد و بگوید دیگر کافی است، من بهترین بازیکن جهان هستم ولی او با وجود اینکه دو سال است بهترین بازیکن جهان می‌شود، دست از تمرین کردن بر‌نمی‌دارد و آخرین نفری است که تمرینات را ترک می‌کند. فکر می‌کنم لطف خدا و تمرین زیاد بوده که رونالدو تا این حد پیشرفت کرده است.

ناواس این هفته توانست در تیم منتخب لیگا قرار گیرد. او غیر از صحنه گل اتلتیکومادرید، در بقیه صحنه‌ها عملکرد مطلوبی از خود نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.