خاویر ماسکرانو به تمجید از رافائل بنیتس پرداخت و عنوان کرد فوتبالش را مدیون اوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورواسپورت، خاویر ماسکرانو و کارلوس توس دو بازیکنی بودند که کیا جورابچیان، یکی از مدیربرنامه‌های قدرتمند، به فوتبال اروپا معرفی کرد. این دو بازیکن با هم به عضویت وستهام درآمدند و در این تیم به بازی گرفته شدند. در این بین، ماسکرانو در وستهام عملکرد چندان مطلوبی نداشت و نتوانست خودش را با لیگ برتر وفق دهد. رافائل بنیتس، سرمربی کنونی رئال مادرید که در آن زمان هدایت لیورپول را بر عهده داشت، ماسکرانو را از وستهام خرید و این بازیکن ر به بازیکنی بزرگ تبدیل کرد.

خاویر ماسکرانو در گفتگو با روزنامه مارکا با تمجید از بنیتس گفت: زمانی که در وستهام بازی می‌کردم، ۲۰ متر زیر زمین بودم و اصلا شرایط خوبی نداشتم ولی او فوتبال من را نجات داد و به نوعی فوتبالم را مدیون او هستم. البته اکنون با بنیتس در ارتباط نیستم چرا که در یک تیم کار نمی‌کنیم. او مربی است که به خوبی نکات آموزشی را به بازیکنانش منتقل می‌کند و صبر زیادی دارد. کار کردن با او لذت بخش بود. او انسانی فوق العاده است است و برای من افتخار است که زیر نظر او کار کردم.

ماسکرانو در ادامه گفت: رابطه‌ام با بنیتس تغییر نکرده است، فقط هر دو در موقعیت‌های جداگانه‌ای قرار گرفتیم. او در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده دارد که رقیب مستقیم ما در لالیگا است. فصل پیش زمانی که او در ناپولی بود، توانستیم با او تماس بگیرم. طبیعی است که در حال حاضر ارتباط ما با او کم باشد. او مربی تیم رقیب است و من در بارسلونا بازی می‌کنم.

مدافع بارسلونا در ادامه گفت: یک روز من بارسلونا را ترک می‌کنم و او هم مادرید را ترک می‌کند و به این ترتیب همه چیز دوباره به حالت اول بازمی‌گردد.

خاویر ماسکرانو در این فصل عملکرد ضعیفی در این فصل داشته است و چند اشتباه او در این فصل باعث نتیجه نگرفتن بارسلونا شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.