سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از شرکت‌کنندگان در مراسم‌های تشییع، تدفین و ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری با صدور بیانیه‌ای به نیابت از سوی اعضای هیأت مدیره و هواداران پرسپولیس، از همه شرکت‌کنندگان در مراسم‌های مربوط به بدرقه زنده یاد هادی نوروزی تقدیر و تشکر کرد و آنچه روی داد را لایه فوتبال ایران خواند که باید به آن توجه بیشتری کرد.

در این بیانیه آمده است: با گذشت روزها و شب‌ها هنوز این غم، سبک‌تر و باورپذیرتر نشده است. جامعه فوتبال بویژه خانواده پرسپولیس هنوز در شوک این حادثه هستند. همچنان یادآوری ناخودآگاه صحنه‌هایی که هر یک از ما در ذهن دارد، اشک‌ها را میهمان چشم‌ها می‌کند و آه از نهاد بر می‌آورد و لب‌ها گزیده می‌شود.

حقیقت تلخی است که بسیاری چیزهای با ارزش تا زمان نبودنشان به چشم نمی‌آیند و زنده یاد هادی نوروزی، با اخلاق و رفتارش اینگونه بود. دوست نداشت هیچ کس از او آزرده شود و آنقدر بزرگ بود که همواره بتواند بگذارد و بگذرد تا امروز کسی به آسانی از کنار نبودش نگذرد.

او برای پرسپولیس در این زمانه سخت نمادی از تعصب بود. نشانه‌ای از علاقه‌مندی محض به پیراهنی که به تن می‌کرد و همواره مهیا بود برای حفظ آن از خیلی چیزها بگذرد، حتی از خودش. او نه در حرف و گفتار و نه در شعار بلکه در عمل و رفتار نشان داد، پرسپولیس برایش چه جایگاه والایی داشت و پاسخش را هم دریافت کرد. شاید تنها عاملی که باعث می‌شود این آلام اندکی التیام یابد آن است که روحش ناظر دریای خروشان انسان‌ها و احساساتی است که در پی او به راه افتاد. دردهایمان اندکی فروکش می‌کند از این احساس که او هر چند بابت دوری از هانی و هانای عزیز و همسرش و همچنین از سرنوشت پرسپولیس که همگی پاره‌های تنش بودند، نگران باشد اما لب‌های خندانی دارد از آنچه که خود تصورش را نمی‌کرد و رحمت الهی که به امید خدا با این دعاهای خیر برایش رقم خواهد خورد.

او به راستی حق کاپیتانی را به جا آورد. چه کسی می‌توانست بهتر از آنچه که او انجام داد، یک ملت را به دنبال خود روانه کند، عظمت پرسپولیس را یکبار دیگر فریاد بزند و اینگونه همبازیانش را متحد و منسجم کند و هر آنچه نامطلوب است را به اشاره از تیمش دور نماید؟

او کاری کرد که از کمتر کاپیتانی بر می‌آید. هادی برای ما جایگزینی ندارد و جای خالی‌اش را همیشه احساس خواهیم کرد. هر چند اثرش را در تمام لحظه لحظه‌های این فصل در تیم خود خواهیم داشت.

هادی را از دست دادیم ولی او با رفتنش بسیاری ارزش‌ها را به یاد ما آورد. ارزش بودن ارزش‌ها را به خاطر ما آورد و آنها را به ما برگرداند تا بدانیم حساب و کتاب‌های ما مردم گاهی چقدر نادرست است. شاید از این پس با یکدیگر مهربان‌تر و منصف‌تر باشیم.

او حق کاپیتانی را نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای تمام فوتبال ایران به جای آورد که لایه‌های پنهان و زیبایی از فوتبال ایران از پس گرد و غبار سال‌های اخیر نمایان شد. فرصتی برای شناخت دوباره فرصت‌هایی که زیر خاکستر سوء تفاهم ها، بدبینی‌ها و کج‌اندیشی‌ها گم شده بود. کاپیتان نوروزی حالا فرصت نفس کشیدن دوباره را به فوتبال داده است. ما در باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می‌دانیم به خاطر تمام آنچه در این روزهای سخت گذشت، از همه آنهایی که با حضور خود مایه دلگرمی و قوت قلب شدند تشکر و قدردانی کنیم.

در روزهایی که گذشت، فرق نهادن بین صاحبان عزا و آنهایی که برای تسلای خاطر آمدند ممکن نبود. همه خود صاحب عزا بودند. با این وجود از همه مردم، هواداران فوتبال، مدیران، مربیان و بازیکنان، مقامات لشکری و کشوری، دولتی، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سایر نهادها، از ابراز همدردی مسوولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، اهالی هنر، ورزشکاران و قهرمانان پهلوان مسلک سایر رشته‌ها و از رسانه‌ها که سنگ تمام گذاشتند و نقشی شایسته و برجسته در ایجاد این یکپارچگی ایفا کردند و خلاصه از همه و همه بابت این همراهی و همدردی با خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر و قدردانی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.