سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد کریم بنزما در بازی برابر ارمنستان مصدوم شده است ولی از میزان دوری او از فوتبال صحبت نکرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فرانسه شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه برای افزایش آمادگی خود قبل از یورو ۲۰۱۶ با چهار گل ارمنستان را شکست داد. در این دیدار کریم بنزما موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند ولی در این دیدار مصدوم شد تا باعث نگرانی هواداران رئال مادرید و تیم ملی فرانسه شود.

خروس‌ها در این دیدار البته پل پوگبا را نیز در اختیار نداشتند. این هافبک فرانسوی قبل از دیدار تیمش در تمرینات مصدوم شد و به خانه بازگشت. دیدار بعدی فرانسه برابر دانمارک خواهد بود و در این دیدار نیز پوگبا غایب خواهد بود ولی هنوز مشخص نیست بنزما می تواند فرانسه را در بازی دوستانه با دانماک در کپنهاگ همراهی کند یا خیر.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه درباره مصدومیت کریم بنزما گفت: متاسفانه باید به اطلاع برسانم بنزما از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده است و ما به همین خاطر او را تعویض کردیم. تنها می‌توانم امیدوار باشم مصدومیت او جدی نباشد. بنزما بازیکن مهمی برای ما است و باید از او مراقبت ویژه‌ای بکنیم.

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه درباره بازی دوستانه با ارمنستان گفت: در چند ماه گذشته با تیم‌های مختلفی بازی دوستانه برگزار کردیم که همگی سبک متفاوتی داشتند. از بازی با ارمنستان هم راضی هستم و به اهدافی که از این بازی به دنبال آن بودیم رسیدیم. برای تیم حریف احترام زیادی قائلم. آنها تیمی مستحکم هستند و نتایج خوبی در گروه خود کسب کرده است.

دشان در پایان گفت: باید قبل از یورو تمام نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. در حال حاضر تیمی در اروپا نیست که فوتبال کاملی ارائه دهد و همه تیم‌ها به نوعی درگیر بازی خود هستند و ما از این موضوع آگاهی داریم. فکر می‌کنم بازی‌های دوستانه در ماه‌های آینده به تیم ما کمک کند تا به ثبات بیشتری برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.