سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: کاری کردیم که بر بازی مسلط شویم و ۳ نقطه از زمین را مد نظر داشتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عمان، پل لوگوئن پس از تساوی یک بر یک عمان مقابل ایران اظهار داشت: کاری کردیم که در بازی مسلط شویم و ۳ نقطه از زمین را مد نظر داشتیم اما آنها کاملا نقاط را پوشانده بودند و دوندگی فوق‌العاده‌ای داشتند.

وی در مورد اینکه آیا ایران برتر بود یا عمان و بازی‌های آینده را چگونه می‌بینید و بهتر خواهید شد افزود: در بازی امروز همیشه مهاجم بودیم و در حمله بهتر بازی کردیم. برنامه‌های جدیدی برای بازی‌های آینده داریم و به این نتایج اکتفا نمی‌کنیم.

سرمربی عمان در مورد اینکه چرا در ۱۵ دقیقه پایانی احتیاط را در دستور کار خود قرار داده تاکید کرد: ما در ۱۵ دقیقه پایانی نمی‌توانستیم خیلی ریسک کنیم و تغییراتی داشته باشیم. ما حمله می‌کردیم تا به دورازه ایران برسیم.

لوگوئن در مورد اینکه چرا وقتی گل زدید برنامه تیمتان تغییر نکرد یادآور شد: هیچ خطری از طرف ایران ما را تهدید نمی‌کرد هیچ کدام از حملاتشان به دورازه ما نرسید در ۳ سال اخیر بهترین بازی عمان بود و به سمتی می‌رویم که بهتر از این هم بشویم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان در حد توان ظاهر نشدند تاکید کرد: شما از چه کسی ناراضی بودید؟! اسمش را به من بدهید. ما هم‌اکنون به استراحت می‌رویم و شنبه بازمی‌گردیم.

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه ایران ۱۴ سال نتوانسته عمان را شکست بدهد آیا این مسئله باعث شده بود که از لحاظ روحی و روانی به سود عمان باشد گفت: ایران در جام جهانی خیلی خوب بازی کرده بود و اصلا این موضوع نمی‌تواند روی ایران تاثیر منفی بگذارد زیرا بازیکنان توانمندی دارد و نمی‌تواند روی آنها اثر منفی بگذارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )