سرمربی فرانسوی تیم ملی عمان گفت: تیم ملی ایران دوندگی فوق‌العاده‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا از مسقط، دیدار تیم‌های فوتبال عمان و ایران از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه سلطان قابوس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پل لوگوئن، سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پایان بازی گفت: سعی کردیم در زمین کاملا مسلط باشیم و سه نقطه را داشته باشیم اما آنها این نقاط را کاملا پوشانده بودند و دوندگی فوق‌العاده‌ای داشتند.

او در پاسخ به این سوال که ایران تیم برتر بود یا عمان و این که بازی‌های بعدی را چگونه می‌بینید، گفت: ما برای بازی‌های بعدی برنامه‌های جدیدی خواهیم داشت و به همین دیدارها و نتایجش اکتفا نمی‌کنیم.

لوگوئن همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در ۱۵ دقیقه پایانی محافظه‌کارانه بازی کرد، گفت: ما در یک ربع پایانی نمی‌توانستیم خیلی ریسک کنیم و تغییراتی را انجام دهیم. ما تنها قصد داشتیم هجومی بازی و موقعیت‌هایی را روی دروازه ایران ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش روند خود را بعد از گلی که به ایران زد، عوض نکرد بیان کرد:‌ دلیلش این بود که هیچ خطری از طرف ایران ما را تهدید نمی‌کرد. به نظرم این یکی از بهترین بازی‌های عمان بود.

سرمربی عمان در پاسخ به این سوال که قبول دارد برخی بازیکنانش عملکرد خوبی نداشته‌اند،‌ بیان کرد: من هر روز با این بازیکنان تمرین می‌کنم و مطمئنا اگر ایرادی داشته باشند آن را خودم می‌بینم و بیان می‌کنم.

لوگوئن در پاسخ به این سوال که آیا ۱۴ سال شکست ناپذیری عمان برابر ایران به لحاظ روحی به تیمش کمک کرده بود و باعث شده بود تا ایران با کمی استرس در این دیدار به میان برود، اظهار کرد: ما بازی‌های ایران را در جام جهانی دیده بودیم و از بازیکنان خوبی که آنها دارند کاملا اطلاع داشتیم. به نظرم مسئله‌ای که به آن اشاره کردید اثر منفی روی آنها نمی‌گذاشت و باعث ضعیف شدن ایران نمی‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.